מצטיין מפקד פיקוד העורף ליום העצמאות ה-67 למדינת ישראל: רב"ט בן לוי



השבוע התקיים בפיקוד העורף טקס מצטייני מפקד הפיקוד לכבוד יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל. במהלך בטקס קיבל רב"ט בן לוי מירושלים תעודת הצטיינות מטעם מפקד פיקוד העורף, אלוף יואל סטריק

בן בן 21, נולד עם שיתוק מוחין. מאז שהיה ילד, חלם להתגייס לצבא, כל משפחתו שירתה בצה"ל, הוא חונך לערכי ציונות ואהבת המולדת ועשה כל שביכולתו על מנת לשרת בצה"ל על אף מגבלותיו. בן התנדב לצבא  לשנתיים במסגרת הפרויקט : "מתגייסים לצה"ל, מגשימים חלום", הפרויקט מסייע לנערים ונערות שקיבלו פטור משירות בצה"ל להתנדב לבסיסי צה"ל השונים ולשרת בהם. לאחר שנתיים של התנדבות, בן החליט שהוא מעוניין להתגייס כחייל מן המניין, והתגייס לשנתיים נוספות. בימים אלו הוא מש"ק לוגיסטיקה במל"ן (מרכז לוגיסטיקה נייח) פיקוד העורף.

פרויקט "מתגייסים לצה"ל, מגשימים חלום" הוקם על ידי סא"ל במיל' אריאל אלמוג. במסגרת הפרויקט מגיעים בני נוער בעלי מוגבלויות למגוון בסיסים ומסייעים בשגרת המחנה וכו'. הפרויקט הוקם לפני כ-15 שנים על מנת לגרום לבני נוער בעלי מוגבלויות לפרוח ולהתפחת, לאפשר לתרום את חלקם למדינה ולצה"ל, להרגיש שייכות ולהיות חלק שווה מכלל בני הנוער המתגייסים לצה"ל.

תמונה: באדיבות דובר צה"ל 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה