רגע לפני חג הפסח: במד"א מוכרים את החמץ



כבכל שנה, רגע לפני פרוש חג הפסח, דאגו במד"א למהר ולמכור את החמץ שברשות הארגון, כפי שדורשת ההלכה, מנכל מד"א הקנה לרבנים הראשיים לישראל את הסמכות למכור את החמץ לגוי בסמוך לחג

בכירי מד"א בראשות מנכ"ל מד"א, אלי בין, הגיעו ללשכת הרבנים הראשיים בירושלים, והקנו להם את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג.

במהלך המפגש, התעניינו הרבנים הראשיים לישראל בהכנות לחג במד"א, בן היתר ביררו הרבנים על ההכנות בתחנות השונות של הארגון לקראת חג הפסח ודנו בשאלת כשרות התרופות לפסח ובבדיקת החמץ ברכבי ההצלה של מד"א ובתחנות מד"א טרם החג.

הרבנים הראשיים בירכו  את עובדי ומתנדבי מד"א ואיחלו להם  : "מי ייתן והחולים יבריאו, הבריאים לא יחלו ומי שיזדקק לכך, שתהיו אתם אלו אשר זוכים למצווה הגדולה של הצלת נפשות".

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, הודה לרבנים הראשיים ואמר: "מד"א מקפיד על מכירת החמץ בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד"א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל- דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל עובדי ומתנדבי מד"א ולכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".

 תמונות: באדיבות דוברות מד"א 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה