עזריאלי מכללה להנדסה העניקה עיטורי כבוד



במהלך טקס הענקת תארים לבוגרי שנת הלימודים תשע"ד, 2014, העניקה "עזריאלי מכללה להנדסה" תואר עיטור של כבוד לראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ולח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג

באירוע חגיגי שערכה "עזריאלי מכללה להנדסה" בתיאטרון ירושלים, הוענקו אתמול (יום ב') תארים לבוגרי המכללה במקצועות ההנדסה, כמו גם תעודות למסיימים בהצטיינות ובהצטיינות יתרה. שיא הערב הוכרע בהענקת עיטור עמיתי כבוד, כנהוג במסורת המכללה, שהוענקו השנה לראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, ולח"כ פרופסור מנואל טרכטנברג.

נשיא עזריאלי מכללה להנדסה, פרופ' אבי דומב: "היום הוא יום חג עבור המכללה, כאשר אנו נפרדים מכ-300 בוגרינו ושולחים אותם לעשות חיל ולייצגנו בכבוד בשוק ההנדסה, איש איש בהתמחותו. אני רואה משימהמרכזית בקידום ההכשרה ההנדסית והטכנולוגית בירושלים וסביבתה שתביא בעקבותיה מפעלי תעשייה ותעסוקה לאזור. בשם סגל המכללה, אני מברך את בוגרינו המוכשרים שיוצאים היום לדרך חדשה ובטוח שיהוו גורמים משפיעים בעתידה של אומת הסטארט-אפ. צוידתם בכלים התיאורטיים והמעשיים האיכותיים והחדשניים ביותר. אתם השליחים של עזריאלי מכללה להנדסה. אתם דור העתיד של ההיי-טק והטכנולוגיה!"

בטקס, השתתפו כאמור כ-300 בוגרים, מתוכם 30% נשים. במכללה, גאים על נתון זה, בפרט על רקע המצב לפיו נשים מהוות רק 18% מכללה המהנדסים בעולם.

במעמד הטקס העניקה המכללה עיטור עמיתי כבוד לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כאות הוקרה והערכה על פעילותו רבת השנים לקידום סטודנטים וצעירים, לקידומה של העיר ירושלים ועל מעורבותו ומסירותו למימוש יעדה של עזריאלי מכללה להנדסה. ברקת, יזם תעשייתי בעברו ויזם מוניציפאלי ופעיל תרבותי וחברתי בהווה. פועלו החשוב של ברשת מתבטא במעורבות ובהובלת מספר רב של תכניות ויוזמות חדשות בעיר בתחומי הכלכלה, החינוך, התרבות שילוב הצעירים והתכנון העירוני.

עיטור עמית כבוד נוסף הוענק לחבר הכנסת, פרופ' מנואל טרכטנברג, כאות הוקרה והערכה על פעילותו רבת השנים לקידום ההשכלה הגבוהה בישראל, על מעורבותו, מסירותו וסיועו הנמשך למימוש יעדיה של עזריאלי מכללה להנדסה. פרופ' טרכטנברג רואה בהשכלה הגבוהה מערכת חיונית לחברה הישראלית ולעתידה. בתפקידו כיו"ר הוועדה לתכנון ולתקצוב ראה בה איבר חשוב, שנועד לקדם מטרות לאומיות שונות.

פרופ' טרכטנברג, כלכלן ולשעבר יו"ר הוועדה לתכנון ולתקצוב המועצה להשכלה גבוהה. זה שנים רבות שנוטל טרכטנברג חלק בעיצוב המדיניות הכלכלית בארץ, הן מבחינה אקדמית והן מבחינה מעשית. הוא כיהן במספר רב של תפקידים ציבוריים: שימש כיועץ למשרד ראש הממשלה ומשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, כיהן כראש התכנית המחקרית "מדע, טכנולוגיה וכלכלה", בשנת 2006 התמנה ליו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ועוד באותה השנה התמנה ליו"ר הוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוהה.

בתמונה: אמיר אלשטיין, עוזי וכסלר, אבי דומב ושלומציון לולו. באדיבות יח"צ  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה