אבני היסוד של קולקציית אביב קיץ 2015



בוהו, סבנטיז, דנים, חליפות… לא מעט טרנדים עברו על פנינו בתקופה האחרונה. אז איך באמת נצליח ליצור לעצמנו מלתחה חדשה במינימום בזבוזים?
It's all about smart shopping!

 אספתי לכן חמישה פריטי מפתח שיגעו בכן העונה ובגדול. מאביב ועד סוף הקיץ תוכלי ללבוש אותם בשילובים שונים עם פריטים שכבר קיימים לך בארון.

נתחיל? 

שמלת ג'ינס - למי שאין שמלת ג'ינס זה הזמן ללכת לרכוש. פריט מאסט הב לארון שלך. תחשבי עליה כלבוש יומיומי, תקני אחת ותשלבי אותה כמעט עם כל דבר. שרוולים ארוכים או קצרים מתחת, חולצות מכופתרות, צווארונים מבצבצים + כובע רחב שוליים + סנדלי עור ואת הכי מוכנה לעונה הקרובה. לערב, תוכלי לשלב עם עקב וצעיף משי דק. מתה על זה.

 

חצאית פרנזים - This is you big fashion statement! כל אחת מאיתנו צריכה לפחות פריט וואו אחד בארון שלה שעם שילוב נכון יכולה להפיץ בכל מאורע. לפנייך טרנד הסבנטיז שחוזר אלינו בתקופה האחרונה. אם את אוהבת לשמור על דברים פשוטים ונקיים - תרכשי חצאית פרנזים אחת שחורה ותשלבי אותה עם חולצה לבנה וסנדל קשירה. ואם בא לך להפציץ - חולצה סטייל אמריקה משובצת או חולצת קולר, תיק עור קטנטן וסנדלי גלדיאטור - אף אחד לא יוכל לפספס אותך.


 















פסים בשני חלקים
 - פריטים מפוספסים בארון זה בדרך כלל הפריטים האהובים עלי מהסיבה שניתן לשלב אותם עם כל צבע! העונה הפריטים המפוספסים עוברים מפריט שימושי לפריט מלא בסטייל. מכנס פסים/חצאית פסים בשילוב עם חולצת פסים או במילים אחרות - חליפה מפוספסת זה סופר-דופר-שיק, ואם אפשר שהחלק התחתון יהיה חצאית מידי, אחותי שיחקת אותה! רצוי ללבישה עם סנדל עקב להארכת הרגל, תיק בגווני ניוד או פוליש. בהצלחה!

ג'קט דק עם רוכסן - אם את בחורה שנוטה לבלות את רוב שעות היום במשרד עם מזגן, או אם תמיד קר לך (בכל עונה) כמוני. זה בדיוק בשבילך! תכירי את הפריט העונתי החדש שלך - ג'קט כיסים דק שימושי ומפציץ. שניתן ללבוש מעל לכל דבר. מעל הופעה של סקיני ג'ינס וחולצת פולו או מעל לשמלת מקסי - מדובר בפיס חכם שישדרג לך את המלתחה. תרכשי לך אחד כזה בגוון אפור כהה/שחור/זית ותחרשי עליו עד שימאס לך. ההופעה האהובה עלי > שמלת כותנה אוברסייז בגוונים בהירים, נעליים עם הדפסי חיות, תיק גב וג'קט דק חאקי! 

 

השמלה הלבנה - בוהו לא אומר סטייל חוף הים, בוהו זה אתני במלוא מובן המילה ולכן אנחנו חייבות שמלת בוהו אחת לפחות העונה. שמלת אוברסייז לבנה עם שרוולים, שרוכים ארוכים, סנדלים כסופים, תיק גב קטנטן ולפניך הופעה מנצחת. אם גם חיפשת אופציה מושלמת לפסח קלענו בול!


בהצלחה.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה