ניצחון להפועל קטמון על אסי גלבוע, תיקו להפועל ירושלים מול הפועל נצרת עילית



הקבוצה מליגה א׳ צפון גברה 2:0 על הצפונים ופתחה פער בצמרת, הקבוצה מהלאומית רחוקה 9 נקודות מהקו האדום לאחר תיקו 0:0. ליגה ג׳ מרכז: בית״ר נורדיה וחולון נפרדו בתיקו 1:1

היום(יום ו׳) נערכו משחקי הקבוצות הירושלמיות בליגות הכדורגל השונות.

נתחיל עם נציגת העיר בליגה הלאומית, הפועל ירושלים, ששיחקה היום מול הפועל נצרת עילית במסגרת המחזור ה-27 של הליגה. הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו, לאחר שאף קבוצה לא הצליחה לכבוש. בעקבות תוצאת המשחק, הפועל לא הצליחה להתרחק מהקו האדום. כעת היא ממוקמת במקום ה-10(זמנית) והיא בפער של 9 נקודות מאותה נצרת עילית שממוקמת במקום ה-14, מתחת לקו האדום. במחזור הבא תארח הפועל את הפועל כפ״ס בטדי, במשחק קשה מאוד מול קבוצה השואפת לעלות לליגת העל.

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור ה-23 של ליגה א׳ צפון, ניצחה הפועל קטמון את הפועל אסי גלבוע בתוצאה 2:0. כבר אחרי 12 דקות כבש מיקו ממן את הראשון לזכות האדומים מירושלים, ושי מזור קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-62. בזכות הניצחון החשוב, והתוצאות במשחקים של הפועל הרצליה שסיימה בתיקו, ועירוני נשר שהפסידה, קטמון פתחה פער בצמרת הליגה. קטמון ממוקמת במקום הראשון עם 50 נקודות, כשבמקום השני ניצבת הפועל הרצליה עם 48 נקודות, ובמקום השלישי עירוני נשר עם 47 נקודות. במחזור הבא תארח הפועל קטמון את עירוני חדרה שמדורגת במקום ה-9 עם 29 נקודות. כל משחק חשוב להפועל קטמון במאבק המשולש על המקום הראשון בליגה.

עוד משחק שנערך היום היה במסגרת המחזור ה-18 של ליגה ג׳ מרכז, בו התארחה בית״ר נורדיה אצל המובילה מועדון הכדורגל הפועל חולון. הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1, לאחר שאלעד אברמסון העלה את נורדיה ליתרון בדקה ה-25, ובני שרקאת השווה את תוצאת המשחק בדקה ה-83. תוצאת המשחק לא קירבה כמובן את בית״ר למוליכה. הפער בין הקבוצות עומד על 7 נקודות, כאשר נורדיה במקום השלישי עם 40 נקודות. מעל נורדיה ניצבת מ.ס. מודיעין עם 44 נקודות. במחזור הבא יארחו הצהובים את הפועל טירת שלום שממוקמת במקום ה-9 עם 20 נק׳.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה