תערוכת הספורט והבריאות הגדולה בישראל יוצאת לדרך



עיריית ירושלים תקיים בשנה החמישית ברציפות את תערוכת הספורט והבריאות הגדולה בישראל לקראת מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל

התערוכה תיערך בין התאריכים 10-12.3.15 במרכז הקונגרסים הבינלאומי- בנייני האומה ירושלים באולמות תצוגה מפוארים ורחבי ידיים

בתערוכה יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים מחו"ל וכ-25,000 רצים ישראלים וקהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא.

התערוכה תהיה פתוחה בימים שלישי עד חמישי בין השעות 15:00-22:00 וביום חמישי מהשעה 15:00 ועד השעה 21:00  ( החנייה חינם )  ומזמינה את המבקרים לפגוש את החידושים בעולם הספורט של מיטב החברות בראשן חברת ניו בלאנס הנותנת חסות הרשמית של מרתון ווינר ירושלים. חברת ניו באלאנס תציג בתערוכה ביתן מרהיב ותעניק לכל המבקרים מגוון רחב של מוצרי ספורט לכל המשפחה.

יתר החברות שיציגו בתערוכה יהיו: סאקוני, ברוקס, גרמין, פולאר, סונטו, GUFOOTBALANCE, סולגאר, רודי פרוג'קט, בולה, שרש, מגנוקס, ספרטא  ועוד.

בנוסף,יוצגו בתערוכה שלוש חברות נעלים חדשות מחו"ל שלהן תהיה זאת הפעם הראשונה שהם מציגות את מוצריהן בישראל.החברות החדשות הן:Hoka,Newton ו-On .כמו–כן בתערוכה השנה תשתתף לראשונה גם חברת Puma Israel.

במסגרת התערוכה יעמוד לרשות משתתפי מרתון ווינר ירושלים אולם חלוקת הערכות שישרת בו זמנית מאות רצים ואמורים לעבור בו בשלושת הימים למעלה מ-25,000 משתתפים.

באולם יחולקו לרצים בנוסף לערכה, חולצת הריצה הרשמית אותה ניתן יהיה למדוד במקום בתאי מדידה מיוחדים. שער ענק ועליו צילום של חומות ירושלים ישמש את הרצים לצילום מזכרת.

חנות המרצ'נדייזינג הגדולה בכניסה לתערוכה,תציע למבקרים לרכוש מבגדי האיכות של המותג האמריקאי הידוע WEATHERPROOF, כאשר על הבגדים רקום לוגו המרתון.

בנוסף, יוכלו המבקרים למצוא בחנות אביזרי ספורט ממותגים כמו תיקים, בקבוקי שתיה, חגורות ריצה ופאוצ'ים לטלפונים ניידים.

גולת הכותרת של התערוכה תהיה כמובן רשימת המבצעים הגדולה אשר תכלול מותגים ידועים של נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, משקפות שחייה, טייפינג, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד.

כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם יתקיים במקום  ערב פסטה יוקרתי לרצי המרתון.את התערוכה מפיקים מרתון ישראל וחברת ספורט אקספו.

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני:"תערוכת האקספו של מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל הינה תערוכת הספורט הגדולה בישראל. כפי שנהוג בכל המרתונים בעולם גם העיר ירושלים מקיימת תערוכת  ספורט לקראת המרתון, עם עשרות ביתנים של כל מותגי הספורט המובילים, פעילויות ספורט ומגוון אטרקציות לכל המשפחה. התערוכה  מהווה חלק בלתי נפרד ממרתון ווינר ירושלים ומצפה לנו חוויה ספורטיבית של ממש".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה