אלי טביב בעלי קבוצת בית"ר נורה סמוך לביתו



אחרי הניצחון של בית"ר ירושלים מול הפועל פ"ת, נורה הלילה (יום א') הבעלים של הירושלמית, אלי טביב. טביב נפגע מרסיס של קליע בידו ופונה לבית החולים "מאיר" בכפר-סבא

יריות נורו הלילה (יום א') על רכבו של אלי טביב, הבעלים של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. סמוך לחצות נסע טביב ברכבו באזור ביתו שברחוב קרן היסוד בכפר שמריהו כשלפתע נורו כמה יריות לעבר הרכב. טביב נפצע באורח קל בגפיים, בעיקר מרסיסים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר.

מוקדם יותר בית״ר ירושלים ניצחה 1-0 את הפועל פ״ת במשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. הירושלמים ניצחו את מאמנם לשעבר מנחם קורצקי, והגדילו את סיכוייהם לסיים בפלייאוף העליון. הבלם זאביק חיימוביץ׳ סובל מפציעה בכף רגלו ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק, ובמקומו פתח טל כחילה. אופיר קריאף נעדר עקב פציעה, ושלומי אזולאי פתח בקישור. דושאן מטוביץ׳ חזר להרכב הפותח לאחר השעייה, וליביו אנטל פתח בקישור לצידו של עומר אצילי ולידור כהן.

בדקה ה-15 הזדמנות ראשונה לבית״ר, אנטל העביר כדור רוחב לאיציק כהן, שבעט ונעצר על ידי קאלה, על הריבאונד עט אנטל עצמו, ובעט ברשלנות מעל השער. בדקה ה-23 אצילי התחיל מהלך עם מסירה ימינה לדסה, שהחזיר לו כדור רוחב מצויין, אצילי נשאר לבד מול קאלה ובעט לרשת 1-0 לבית״ר. בדקה ה-33 לירוי צעירי בעט כדור חופשי מסוכן אחרי הכשלה של שלומי אזולאי, אך מעל המשקוף. בדקה ה-39 אורמוש בעט מספרת יפה לכיוון השער של קליימן, אך הכדור הלך החוצה. הזדמנות מצויינת לפ״ת. בתוספת הזמן, התקפה מרובת שחקנים של הירושלמים, הסתיימה עם בעיטה של אזולאי. קאלה קלט את הכדור, והקבוצות ירדו למחצית כשהתוצאה 1-0 לבית״ר. בית״ר פתחה את המחצית השנייה טוב. בדקה ה-48 אצילי בעט טוב למסגרת אך קאלה הדף לקרן. 2 דקות לאחר מכן גם אנטל ניסה את מזלו מרחוק, אך שוב קאלה היה במקום. בדקה ה-65 פ״ת הגיעה להזדמנות אחרי דקות ארוכות שבהן החזיקה בכדור. אלטמן נגח לעבר השער, אך קליימן קלט. בדקה ה-65 אצילי הכניס כדור לאנטל שבעט גבוה מעל השער. בדקה ה-71 אצילי ניסה לסחוט כדור עונשין, אך השופט לא קנה את הצלילה שלו ואצילי קיבל צהוב. בדקה ה-85 קליימן עצר בעיטה חזקה של אלטמן. 1-0 בסיום. כובש השער עומר אצילי אמר בסוף המשחק: ״ניצחון חשוב, נקווה שנעשה את העבודה לקראת הפלייאוף העליון, היה מוזר לשחק מול קורצקי. אני שמח שניצחנו.״ מאמן בית״ר ירושלים גיא לוי התייחס גם הוא למשחק: ״אנחנו מנסים ללמוד ללכת קדימה, יש הרגלים מהעבר שצריך לשנות. אנחנו רוצים להיות קבוצה דינמית שלוחצת על הכדור. אבל בשביל ההתחלה היה מצויין.״ 

בית״ר ירושלים כרגע ממוקמת במקום ה-5 עם 34 נקודות, נקודה פחות ממכבי פ״ת שנמצאת במקום הרביעי. במחזור הבא יארחו הירושלמים מחוץ לטדי את מכבי ת״א, בעקבות עונש הרדיוס שהקבוצה ספגה בבית הדין.

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור ה-22 של ליגה א׳ צפון נפרדו הפועל קטמון ומכבי דליית אל כרמל בתיקו 1-1. מכבי כבשו ראשונים מרגליו של עומרי טוויל בדקה ה-20, אך קטמון השוו בדקה ה-84 משער של ליעד עובד. למרות התיקו קטמון עדיין מובילה את הליגה, אך רק בזכות הפרש שערים, כאשר במקומות השני והשלישי נמצאות הפועל הרצליה ועירוני נשר עם אותו מספר נקודות. במחזור הבא הפועל קטמון תצא למשחק חוץ מול הפועל אסי גלבוע.

 

 תמונה בגוף הכתבה : באדיבות מתן ארמוזה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה