'ברנינה ישראל' חוגגת 70 שנות תפירה ויצירה



חברת 'ברנינה ישראל', יבואנית מכונות תפירה מתקדמות של ברנינה העולמית בשווייץ, חוגגת 70 שנות פעילות בישראל. במסגרת החגיגות, הגיע, סמנכ"ל שיווק ברנינה העולמית, רוג'ר ביולר לביקור מיוחד בישראל

חברת ברנינה ישראל נמצאת בבעלות ובניהול משפחת יוסף מפעילה את חנות היבואן ברחוב אגריפס 23 בירושלים וניתן למצוא בה מכונות תפירה, מכונות רקמה, אוברלוקים וחלפים של החברה השוויצרית האיכותית "ברנינה". כמו כן, במקום נמכרים גם אביזרי תפירה, סדקית, צמר וחוטי טריקו. במקביל לחגיגות ה-70 ל'ברנינה' ישראל, ציינה חברת 'ברנינה' העולמית 120 שנות פעילות בשוויץ.

רוג'ר ביולר, שביקר בארץ לרגל חגיגות 70 שנה לברנינה ישראל, הביע את הערכתו לשיתוף הפעולה עם הנציגה הישראלית. "ברנינה ישראל הייתה בין החברות הראשונות שהחלו לייבא את מכונות התפירה שלנו מחוץ לאירופה. בדומה לברנינה ישראל, גם חברת האם השוויצרית פועלת  כעסק משפחתי", אמר ביולר, " אנו גאים שמשפחות ישראליות רוכשות  את מוצרינו", הוסיף.

ביולר ביקר בליווי נציגי משפחת יוסף, הבעלים של ברנינה בישראל, בחנות היבואן הוותיקה ברחוב אגריפס 23 בירושלים, כמו כן נפגש עם סוכני החברה בחיפה ובכרמיאל. וסייר בבתי הספר לתפירה בהם משתמשים במכונות התפירה המתקדמות של החברה. במסגרת ביקורו נערכו גם תכניות לעתיד החברה שנועדו לשדרג ולפתח את איכות ושירות המוצרים.

במהלך הביקור, ציין ביולר כי הבחין בתופעה מיוחדת בישראל, לפיה מכונות תפירה עדיין עוברות מדור לדור, ובייחוד אצל הקהל הדתי. הוא הביע את גאוות החברה על כך שמשפחות רבות ממשיכות לרכוש את מכונות התפירה החדשניות ביותר של ברנינה. "בדומה לשוק העולמי במדינות כמו גרמניה, שוויץ, ארצות הברית וקנדה, גם בישראל יש לנו לקוחות נאמנים רבים המכירים את החברה בזכות איכות המכונות ורמת השירות הגבוהה הכוללת בין היתר תמיכה והדרכה", אמר ביולר.

ברנינה ישראל נחשבת לאחת מהמובילות בעולם בתחום התפירה, ולאחת מהיבואניות המובילות של ברנינה העולמית. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שביולר שבע רצון משיתוף הפעולה עם החברה הישראלית.  "ברנינה העולמית נמצאת בקשר הדוק ורב שנים עם ברנינה ישראל. מדובר בקשר בן שבעים שנה", אמר.

תמונה: באדיבות יח"צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה