שלושה זוכים במרתון האקדמי באוניברסיטה העברית



ביום חמישי האחרון הוזנק בקמפוס הר הצופים המרתון האקדמי הייחודי לאוניברסיטה העברית. לאחר ששלושה מתמודדים הצטיינו וקיבלו את הציון המקסימלי במבחן, החליטה האוניברסיטה להעניק לשלושתם פטור אוטומטי מתשלום שכר לימוד לשנה הראשונה. שלושת הזוכים הם: איתן מוזס מאלון שבות, איל גוטמן ממצפה עדי, ואוהד ליב מפתח תקווה

במהלך המרתון (שנמשך עד שישי ב-12:00 בצהריים) האזינו המועמדים ללימודים לכ-30 הרצאות ממגוון התחומים הנלמדים באוניברסיטה, ובסיומן ענו על מבחן אמריקאי. כ-50% מההרצאות הועברו על ידי מרצות מהאוניברסיטה, כולל הרצאה של דיקנית הפקולטה למדעי החברה פרופ' ורד ויניצקי-סרוסי. האוניברסיטה העניקה לשלושה מועמדים פטור אוטומטי מתשלום שכר לימוד לשנה הראשונה. שלושת הזוכים הם: איתן מוזס מאלון שבות, איל גוטמן ממצפה עדי, ואוהד ליב מפתח תקווה.

 

במהלך המרתון קפצו להרצאות הפתעה כמה אורחים מעניינים. בשעות הערב הגיעו ענת לשם מבר הסירטאקי עוזי-אלי איש האתרוגים להרצאה על העולם המרתק של שוק מחנה יהודה, בשעה 03:00 לפנות בוקר הגיע (מיד אחרי שידור ביד אליהו של המשחק בין מכבי תל אביב לריאל מדריד) עורך הספורט של ערוץ 10 טל שורר להרצאה על מודלים עסקיים בספורט הישראלי, ובשעה 05:00 לפנות בוקר הופיע נשיא האוניברסיטה, פרופ' מנחם בן ששון, וסיפר למתמודדים על השעות הקטנות והגדולות של כנסת ישראל.

כ-200 מתמודדים התחילו את המרתון האקדמי ו-120 סיימו אותו. במהלך כל היממה קיבלו המתמודדים אוכל, שתייה, זמן מנוחה ויחס חם. 

 

תמונות: באדיבות דוברות האוניברסיטה 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה