הושחתו שלטי הפרסום של להקת המחול ורטיגו בכניסה לעיר



בסוף השבוע האחרון הושחתו שלטי פרסום של המופע החדש של להקת המחול ורטיגו "ורטיגו GLOBAL " בכניסה לעיר, בשלטים מצולמים רקדני הלהקה, ואילו פניה של הרקדנית רוססו בספריי שחור

לא מדובר בפעם הראשונה בה חווה הלהקה אשר בסיסה בירושלים השחתת שלטים בעיר.  לפני כשנה בדיוק רוססו שלטי המופע "רשימו" של הלהקה בהן הופיעה אישה בגופיה. גם הפעם הם הופתעו לגלות שהשלטים של המופע החדש הושחתו גם הם. פניה של הרקדנית רוססו בספרי שחור. 

השנה, משתתפים במופע החדש, "ורטיגו GLOBAL" גם כוריאוגרפים בינלאומיים אשר מוצאים את האקט כפוגע באמנות ורואים בכך מעשה חמור ודורסני, ובכלל המעשה נתפס כמביש בפניהם ובעולם.

עדי שעל, מנכ"ל להקת המחול ורטיגו, סיפר על התחושות הלא נעימות המלוות את הלהקה לאור המעשה ימים אחדים לפני הבכורה החגיגית בעיר. "כלהקת מחול עכשווית ירושלמית הפועלת בעיר מעל שני עשורים, אנו מצרים על התופעה העצבוה של השחתת הפוסטרים של הבכורה העולמית של ורטיגו GLOBAL.
כמנהגינו, אנו מביאים לתיאטרון ירושלים שלושה יוצרים בינלאומיים למופע שכל המסר שלו הקשר בין אמנות, חברה וסביבה. חבל לנו שדווקא בעיר בית שלנו ישנו מיעוט שאינו יכול להכיל את הרבגוניות של השלם. ורטיגו עושה מאמצים גדולים לקרוב והנגשת המחול, החל פתיחת שערי בית הספר למחול במרכז ז'ראר בכר לכלל אוכלוסיות העיר, דרך שילוב עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הופעות בפני בני נוער וכלה בהנגשת המופעים במרחב הציבורי. אנו מאמינים בדיאלוג תרבותי ופתוחים לשיח אמיתי גם במקום של חוסר הסכמה".  

ביום חמישי 12.2.15 יגיע המופע לירושלים לתיאטרון ירושלים. 

תמונות: באדיבות יחצ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה