יש חוקים גם באופנה



"האדם עושה את הבגד" ובמיוחד של מין אחד ומיוחד - האשה. זה אחד המשפטים שאני אישית מאד מאמינה בהם. אבל אני מאמינה גם במשפט ההפוך שהמצאתי בזה הרגע "הבגד עושה את התחושה של האדם" זה נשמע מעט שטחי אבל כאחת שמתעניינת באופנה ועוסקת באופנה כבר שנים טובות אני לא יכולה שלא לאמץ את המשפט הזה

לא כולם חיים ונושמים אופנה. יש אנשים שמבינים במחשבים – ואני לא! יש אנשים שמבשלים נהדר- ואני לא! יש אנשים שמתמטיקה זורמת להם בדם- ולי ממש לא! בשבילי אופנה זה סם החיים אני קמה איתה בבוקר והולכת לישון איתה בלילה ואפילו חולמת אופנה בשינה.

אחד הוויז'נים הגדולים שלי, זה להלביש כל מי שזז: את המוכרת בחנות בגדים, את המנחה בערוץ הקניות, את ההיא שחולפת על פני ברחוב, את המורה, את המנהלת, את הירקן, את המתבגרת, את ההיא שרצה לאוטובוס. ככה פשוט להלביש את כולם. לעשות מהפכים, להפוך אותם לאנשים חדשים ומרעננים, אולי אפילו עם חיוך גדול יותר על הפנים.

כיוון שאיני יכולה לעשות זאת, לפחות לא על דרך קבע, החלטתי בכתבה הזו לחשוף אתכם קצת לחוקי האופנה שלי. כמה חוקים בסיסיים שעבורי לפחות הם חוקי ברזל.

אז נתחיל בשלושת חוקי האופנה שלי:

חוק ראשון- "איזון" – זהו החוק אשר בעיני הוא החוק החשוב ביותר. ברגע שיש איזון יש אופנה ואני אסביר. איזון יכול לבוא לידי ביטוי בכמה אופנים. לדוגמא: החלק העליון של הגוף והחלק התחתון של הגוף תמיד צריכים להיות מאוזנים. רגליים חשופות בחצאית קצרצרה ישתלבו עם חולצה חסודה ורחבה. חולצה בעלת מחשוף נדיב, תשתלב עם מכנסיים ארוכים. כך גם באיפור- איפרת את העיניים באיפור דרמטי, לשפתיים יספיק ליפסטיק לחות או שפתון בצבע ניוד. שילבת פיס דרמטי: לדוגמא שרשרת דומיננטית, תני לשאר הלוק להיות רגוע. שלבי פריטי בייסיק ותני לשרשרת לזהור.

חוק שני "מינימליזם"- לפעמים, LESS IS MORE. כך גם באופנה. לפעמים את משתגעת. לא יודעת מה ללבוש לדייט או לפגישה עם הורי החבר. קחי נשימה עמוקה ותזכרי שלעיתים ג'ינס וטי שרט לבנה יעשו את העבודה הרבה יותר משמלה מפציצה. כמובן שרצוי ואפשר לשלב נעליים קלאסיות.

חוק שלישי- "התאמה"- נחלקת עבורי לכמה סוגים: התאמה לאירוע, התאמה לעצמי, התאמה בין הפריטים עצמם. למי מאיתנו לא יצא להגיע למסעדה חגיגית בבגדים סתמיים, או להיפך להגיע לאירוע חברים ולהפציץ עם הופעה לא מתאימה. לכן, תמיד תבררי לאן את הולכת, מי בדיוק יגיע ותתאימי בהתאם את קוד הלבוש.

התאמה לעצמי: כל אחת מאיתנו צריכה להתלבש על פי מידותיה ומבנה גופה וללמוד להסתיר פגמים ולהבליט יתרונות בגוף שלה. הבגדים יכולים לעזור לך לעשות זאת בצורה מעולה, אפילו בלי לקרוע את עצמך במכון.

וכמובן, התאמה בין הפריטים עצמם. אני לדוגמא לעולם לא אשלב שחור וחום או אדום וכתום. וגם כאן חוק האיזון שולט. צבע ניטרלי כמו אפור או לבן יכול להתאים לצבעים כמו תכלת, ורוד בייבי וירוק פיסטוק שהם צבעים חיים יותר.

אז לאחר שנתתי כמה טיפים בתחום האופנה, מי יכול ללמד אותי לבשל?

באהבה, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה