רב-סרן יוחאי קלנגל וסמל-ראשון דור חיים ניני הם החיילים שנהרגו בתקרית בגבול הצפון



אלפים מלווים בדרכו האחרונה את רס"ן יוחאי קלנגל, מ"פ בגדוד צבר של גבעתי שנהרג במתקפת חיזבאללה, בשעה 15:00 יובא למנוחות סמ"ר דור חיים ניני בבית העלמין ביישוב שתולים

רב סרן יוחאי קלנגל וסמ"ר דור חיים ניני נהרגו באירוע שאירע בגבול הצפון, במהלכו ירתה חוליית חיזבאללה לפחות חמישה טילי נ"ט לעבר כמה כלי רכב צבאיים שנעו על הגבול בהר דב. באירוע, נפצעו שבעה חיילים קל-בינוני. הם מאושפזים בבתי החולים זיו בצפת ורמב"ם בחיפה.
 
בבית העלמין הצבאי בהר הרצל מובא למנוחות רב סרן יוחאי קלנגל, יוחאי היה מפקד הפלוגה המסייעת של גדוד צבר בחטיבת גבעתי ובשנה האחרונה אף קיבל את אות קצין מצטיין הרמטכ"ל. הוא הותיר אחריו אישה וילדה בת שנה. הוא נישא לפני כמה שנים לטלי, תושבת אפרת, והם עברו להתגורר בהר גילה. 

מפקדו של קלנגל בגדוד גבעתי, סא"ל קובי בראל, ספד לו: "הופתעתי לגלות קצין שאפתן, מקצועי, כזה שידענו שיגיע רחוק מאוד. הספקתי לפקד עליך כמ"פ לפרק זמן קצר יחסית ודעתך על כל דבר היתה חשובה לי באופן אישי. תודה על העצות הנבונות בשיחות הממושכות עם כניסתי לתפקיד.

אמו מלכה ספדה לו ואמרה בהלוויה: "רק השם יודע כמה פחדתי מהדפיקה הזאת בדלת. הרגע שבו החיים שלך מתהפכים. ילד מקסים לתפארת, בעל ואבא למופת, גיבור ישראל. אמרת 'אל תדאגי אמא, הכול יהיה בסדר', אבל אני דואגת. הכול נגמר ברגע אחד".

תמיר ואליאור אחיו של יוחאי סיפרו אתמול "היום קיבלנו בשורה קשה על מותו של אחינו יוחאי, הוא היה אדם ענק וקצין מצטיין, לא סתם קיבל את מצטיין הנשיא בשנה האחרונה, נעריך מאוד את כל מי שייקח חלק בהלוויה".

בשעה 15:00 יובא למנוחות סמ"ר דור חיים ניני, לוחם בגדוד צבר, התגייס לצה"ל באוגוסט 2013 ולחם במהלך מבצע "צוק איתן". הלוויתו תתקיים בבית העלמין ביישוב שתולים.

אביאל אחיו של ניני סיפר אתמול (יום ד') "אח שלי הקטן הוא גיבור ותמיד אהב את הצבא, לא פחד משום דבר. תמיד חייך, רק אתמול הגיע לצפון".
 
תמונות: מתוך דף הפייסבוק, בתמונה הראשית ימין- סמ"ר דור חיים ניני, שמאל- רב סרן יוחאי קלנגל. תמונה בגוף הכתבה רב סרן יוחאי קלנגל מקבל תעודת הצטיינות מהרמטכ"ל ביום העצמאות האחרון. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה