כשרוק ובלט נפגשים: Rock the Ballet 2 מגיע לירושלים



המופע החדש של ראסטה תומאס ולהקת "הילדים הרעים של המחול" יגיע בחודש פברואר לסיבוב הופעות קצר בישראל, כחלק מסדרת "מחול במשכן"

הלהקה האמריקאית "הילדים הרעים של המחול", נוסדה על ידי הרקדן הכוכב, ראסטה תומס בשנת 2007. הופעת הבכורה שלהם היתה בפסטיבל המחול האמריקאי ג'ייקוב פילו ומאז הופיעה הלהקה בפני מליוני צופים נלהבים ב -למעלה מ 20 ארצות.

המופע  שסוחף את העולם הינו חגיגת מחול ייחודית של שישה רקדנים ורקדנית אחת, הרוקדים לצלילי המוסיקה של קווין, פרינס, מייקל ג'קסון, ליידי גאגא, לני קרביץ, יו 2 ומוסיקאי רוק רבים נוספים. המופע גם מלווה לצלילי קולה של זמרת האופרה, הדיווה מריה קאלאס באריה מתוך "כרמן".

רקדני הלהקה הווירטואוזים, זכו להכשרה קלאסית והם מתמחים בסגנונות מחול רבים, כגון:בלט קלאסי, היפ הופ, סטפס, מחול מודרני ואקרובטיקה. המופע מפגיש בין אמנים ידועי שם בעולם ומשלב  וידיאו-ארט של זוכה פרס הטוני ויליאם קיוזיק ותאורה מרשימה של אשלידיי, אשר יוצרים יחד  על הבמה חזיון מרהיב וסוחף המשלב גם הומור.

הבמאי ראסטה תומס והכוריאוגרפית אדריאן קנטרנה מצאו דרך ייחודית להעביר את האהבה שלהם לריקוד, לבלט הקלאסי ולסגנונות השונים ויצרו מופע, שהוא אינו בלט אופייני והוא לא מתיימר להיות כזה! הכישרון של הלהקה הוא משהו שאין כדוגמתו בתעשייה, והמופע מותח את גבול יכולת הריקוד הגברית בצורה סוחפת. הלהקה מתארחת גם על מסלולי תצוגות האופנה, מופיעה לצד כוכבי רוק בולטים, בתוכניות טלוויזיה וקליפים.

ראסטה תומאס מייסד הלהקה למד בשלוחה של האקדמיה של בלט קירוב בוושינגטון DC בארצות הברית. הוא זכה בפרסים רבים ביניהם בתחרות המחול הבינלאומית בפריז בשנים 1994-1995 . עם סיום לימודיו הוא הצטרף ללהקת הבלט הצעירה של צרפת וב- 1997 הפך לרקדן ראשי בבלט הרטפורד. הוא רקד בלהקות מובילות כמו תיאטרון הבלט האמריקאי, להקת הבלט של סין ועוד. בשנת 2001 היה לאמריקאי הראשון שהתקבל ללהקת הבלט של קירוב בסנט פטרבורג. וב- 2003 הצטרף כרקדן ראשי לתיאטרון הבלט של הארלם. תומאס רקד במבחר בלטים קלאסיים. הוא הופיע בבית הלבן, בסרטי קולנוע ומופעי רוק, והוא מכהן כראש האקדמיה למחול על שם דבי לאן בלוס אנג'לס.

יחד עם רעייתו הכוריאוגרפית אדריין קנטרנה הקים את "הנערים הרעים של המחול" והשניים יצרו שני מופעים מצליחים המסיירים בכל העולם.

הכוריאוגרפית אדריין קנטרנה היא בוגרת האקדמיה למחול של הקירוב וזכתה בפרסים רבים כרקדנית. ביניהם גברת המחול הצעירה של אמריקה. סיירה עם להקות שונות ברחבי העולם ורקדה בתפקידים ראשיים בבלטים קלאסיים רבים מאגם הברבורים ועד לדון קישוט.  וכן רקדה עם להקת קומפקשן בניו יורק ולצידו של  הכוכב קרלוס אקוסטה בערבי גאלה רבים, וכרקדנית סולנית בסרט הקולנוע המצליח "סטפ אפ".

קרדיט צילום: ROCK THE BALLET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה