הערב ב-20:15: בית״ר ירושלים תתארח בנתניה



הצהובים מירושלים ינסו להשיג 3 נקודות, במשחק חוץ קשה מול רוני לוי וחניכיו

בית״ר ירושלים תצא הערב (יום ב׳) למשחק חוץ לא קל מול מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. לאחר תיקו בשבוע שעבר מול הפועל ת״א, הירושלמים ינסו להשיג 3 נקודות חשובות מאוד, בהתחשב במצב הצפוף בטבלה מהמקום הרביעי ומטה. בית״ר ירושלים כרגע ממוקמת במקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו הפועל רעננה שנמצאת במקום החמישי, ובפער של 3 נקודות בלבד מנתניה שנמצאת במקום ה-11.

אם לא די בכך, חניכיו של קורצקי רחוקים רק 7 נקודות מהקו האדום, מה שמראה על כך שממקום רביעי ומטה, כל קבוצה נמצאת בסכנת ירידה, וכל מחזור יכול לשנות את פני הטבלה באופן קיצוני. בירושלים צפויים מספר שינויים בהרכב ובסגל.

הבלם סזאר ארסו סובל מחבלה בכף רגלו, ובהחלטה משותפת של הצוות המקצועי והרפואי הוחלט שלא לסכנו, והוא לא ייכלל בסגל לקראת המשחק. טל כחילה הצעיר, שכבש את שער השיוויון בשבוע שעבר מול הפועל ת״א, צפוי לפתוח במקומו. גם השוער השני של בית״ר, בן רהב, ייעדר בגלל מחלת השפעת, ואת מקומו בסגל יתפוס סתיו שושן. זאביק חיימוביץ׳, שנפצע והוחלף במשחק הקודם, כשיר וצפוי לחזור להרכב, לצידו של כחילה.

מכבי נתניה מגיעה לאחר ניצחון 2-0 על בני סכנין, כאשר השוער הראשון של הקבוצה ואקס הירושלמים, אריאל הרוש, ייעדר עקב חוסר סיכום של נתניה מול אלי טביב על תשלום דמי ההשבחה בסך 450 אלף ש״ח, שנקבעו ע״י הוועדה למעמד השחקן. את מקומו בשער יתפוס שניר דורי. חוץ מהרוש, ייעדרו מהמשחק עוד מספר שחקנים, ביניהם עוד אקס של הירושלמים, עמית בן שושן. בית״ר תצטרך להזהר מערן לוי וקאיודה המסוכנים, שצפויים לפתוח בהתקפת המארחת.

תמונה באדיבות flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה