מי קיבל פניה להשתתף באח הגדול vip? פאר טסי ושלום אסייג בשילוב מעניין, הבן של גיטריסט אבי סינגולדה מצליח בעסקים ועוד סלסולים רבים. הכל בפנים

לפני ארבעה חודשים בערך הסתיימה העונה השישית של האח הגדול, ובקופרמן הפקות לא רוצים לתת לנו להתגעגע וכבר עובדים במרץ על הפרויקט הבא- האח הגדול VIP . זו הולכת להיות העונה השנייה שבה ישתתפו מפורסמים ולא אנשים אנונימיים והליהוקים כבר החלו. ומי קיבל פניה? הוא כבר השתתף במספר תוכניות ראלטי, שבר כמה לבבות בדרך וטען שלא יעשה זאת שוב, הרי הוא- דודו אהרון.  הצדדים נמצאים במשאי ומתן, ואנחנו מאמינים שאין אדם שאין לו מחיר. 

ובראליטי אחר. הפעם לא נעשה ספויילר. ונשאיר את זה בסימן שאלה. אישה של זמר מפורסם מאד שלא מזמן ילדה, נמצאת במשא ומתן מתקדם לרוץ לכם על המסך בבקיני קטנטן במשך חודש ומעבר לים. מעניין מה יש לבן זוגה להגיד על זה.

פאר טסי והלהיט 'דרך השלום' ממשיכים לתפעל את הרשת. והפעם מכיוון קצת שונה. הקומיקאי, שלום אסייג, החליט גם הוא להשתתף בחגיגה והחליט ליצור גרסת כיסוי  משלו ללהיט. אסייג, בן למשפחה מרוקאית מסורתית החליט להקליט את השיר בשפת הוריו. יצא מדליק.  

בין גילוי אהבה, לטיסות זוגיות מסביב לעולם יחד עם חברתו, מעיין, הזמר עומר אדם מוצא קצת זמן- גם לעבוד. העונה השנייה של הסדרה המצליחה בהוט 3- "זגורי אימפריה", תצא בפברואר הקרוב לדרך ומי שנבחר להוביל את שיר הנושא הוא אדם שנסע לבאר שבע יחד עם שחקני הסדרה לצילומי הקליפ ושיר הנושא.    

הזמרת, אתי לוי, תככב בקרוב מאד על המסך שלכם בעונת הVIP של מאסטר שף. אבל בנתיים היא מתחילה להצטלם לסרט חדש בכיכובה של השחקנית והקומקאית, אורנה בנאי.

בעוד אחותה מככבת, התאומה קצת פחות. אחרי שנה בדיוק תחת ניהולו של האמרגן, אבי גואטה, זהבה בן, החליטה שמספיק לה והשניים נפרדים. כזכור, גואטה ניהל לאחרונה גם את עניניה של  מאיה בוסקילה שעזבה, מסתמן שרק שרית חדד היא "כוס התה שלו".

קצת נחת, או הרבה נחת לגיטריסט, אבי סינגולדה. בזמן שהיה עסוק ללוות המון זמרים בהופעות ברחבי הארץ וגם להופיע במופע משלו , בנו של סינגולדה , אדם, בן ה33 עושה מיליארדים. לפני כעשור הקים אדם חברה בשם 'טבולה'- שמטרתה לזהות את התוכן שבו מתעניינים הגולשים, ולהמליץ להם על תוכן דומה ובכך לחסוך זמן גלישה וחיפוש. החברה מוערכת ב1.5 מיליארד דולר ובקרוב מאד לסינגולדה האב תהיה סיבה נוספת למסיבה, כאשר בנו ינפיק את החברה באופן רשמי בבורסה- כבוד

ולסיום, לראשונה מאז הוקם היכל ארנה בירושלים לפני כארבעה חודשים אייל גולן ושרית חדד יופיעו בו יחד. אז תרשמו לעצמכם בעשרים וששה בפברואר.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה