צלבי קרס צוירו על חנות של מוצרי יודיאקה בקטמון הישנה



ניסים נידם, הבעלים של חנות יודיאקה בשכונת קטמון הישנה, הופתע לגלות הבוקר שעל חלון החנות שלו צוירה חנוכייה עם צלבי קרס כשמשים, "זו הרגשה איומה, מדובר בשכונה שחיים בה בדו- קיום כבר שנים וחבל שזה הגיע גם לפה"

על גבי חלונה של חנות יודיאקה, "חברותא", בשכונת קטמון הישנה בעיר. נמצאו הבוקר ( יום ה') ציורים של צלבי קרס. כפי שניתן לראות בתמונות צוירה חנוכיה כשצלבי קרס משמשים כשמשים. עוד נכתבו כתובות באנגלית "שוב אתה מתנהג כך, אז שיהיה חג מולד שמח".

ניסים נידם, הבעלים של החנות, סיפר לאתר ירושלים נט  "היום בבוקר העובדים הגיעו לחנות ואף אחד לא האמין שגם לשכונה שלנו זה הגיע. אני משער לעצמי שמי שעשה את זה חיפש סמלים יהודים כדי להציג דבר נגד, שכן מדובר בחנות של ספרי קודש ומוצרי יודיאקה. הגשתי תלונה למשטרה ואני מחכה שהמז"פ יבדוק את זה עד שאוריד את מה שצוייר". עוד הוסיף ניסים "זו הרגשה איומה שמציגה באופן ברור שאנחנו צד בסכסוך, העובדים פחדו להכנס לחנות אפילו, הם לא הבינו מה קורה פה. עד עכשיו חשבנו שאנחנו במעין אי שקט ואנחנו רואים שזה מגיע לכל מקום, זו שכונה שחיה בדו קיום כבר שנים עם כולם וכל אחד מכבד את האחר, וחבל שזה הגיע גם לפה". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה