מעצבת ותיקה שפרצה כבר מזמן את גבולות ארצנו הקטנטונת פותחת חנויות נוספות, קולקציית כריסמס, ליין לקים חדש ושחקנית מהממת שנבחרה להוביל קמפיין ענק. התחלנו

"בר מרום…. בר מרום." "כן חכו לי." רצתי במהירות שיא לקריאה האחרונה לפני הטיסה לאיטליה. תמיד אותו סיפור, תמיד אותו איחור, קטע שכזה שתמיד תופס אותי, חייבת לאחר תמיד ולהגיע בדקה ה-90  חסרת נשימה, רגע לפני שהמטוס ממריא, לפני שההרצאה מתחילה, בסוף הפרסומות שלפני הסרט. כזאת אני. ובדר"כ האיחורים האלה עולים לי ביוקר. לפני חודש בביקור הקודם שלי באיטליה, פספסתי את הטיסה חזרה הביתה בדיוק ב5 דקות, וקניית הכרטיס החדש לארץ הגיעה עם כרטיס חזרה לאיטליה במחיר אחד פלוס אחד-שלא אקח? ובדיוק בגלל זה מועד הטיסה האחרון שלי היה ממש השבוע. (אפשר לומר שיש גם יתרונות בכל האיחורים האלה).

ולמה אני מספרת לכם את זה? כי הבוקר החלטתי להשתנות ולהתחיל לכוון את כל המשימות לרבע שעה קודם. אם זה יצליח מבטיחה לעדכן אתכם. בינתיים זה עדיין לא עובד.

ובמעבר חד עידכוני השבוע באופנה הם:
חברת התכשיטים TOUS מציגה קולקציית כריסמס נוצצת במיוחד המלווה בסיפורים רומנטיים והומוריסטיים. קולקציה זו מכילה מגוון תכשיטים ביניהם: שרשראות ארוכות מזהב, טבעות אוברסייז, צמידים בשילוב תליונים, שעונים גדולים ונוצצים ועוד ועוד. וכל זה במיוחד ובעיקר לכבוד חגיגות סיום השנה האזרחית, שמתקרבות בצעדי ענק. כל הפריטים תחת קולקציית כריסמס TENDER STORIES.
טווח מחירים - החל מ 319 ש"ח. תיהנו :)
ולמעצבת ותיקה שעושה היסטוריה - מיכל נגרין ממשיכה להתרחב בעולם - שבע חנויות חדשות נפתחו לקהל הרחב ומתווספות ל-64 חנויות המותג בעולם, ועוד חנות חדשה נוספת שתיפתח בשבוע הקרוב. קונספט החנות מיובא במלואו מישראל, הרהיטים והאביזרים מיוצרים בעבודת יד במפעל מיכל נגרין בבת ים. מיכל נגרין מסרה: "אני מתרגשת כל פעם מחדש כאשר חנות שלנו נפתחת בעולם ונרגשת לראות את התגובות של אנשים ממדינות שונות הפוגשים את העולם שלי. אני והצוות שלי מלווים באופן אישי כל פתיחת חנות ובכל פעם זה כמו ילד חדש שנולד". ועוד ילד עם דרכון אירופאי, בקיצור הרבה מזל טוב. כיף לשמוע על מעצבים ישראלים שפורצים דרך בעולם.
יש שחקניות ויש את ג'וליה רוברטס שכל סרט מדהימה אותי מחדש ביופי ובאישיות הסופר-דופר מהממת שלה. ועכשיו,בגיל 47 היא הפנים החדשות של ג'יבנשי - בית האופנה הצרפתי היוקרתי לקמפיין אביב 2015. באאוטפיטים גבריים וחליפות מהממות היא נראית מינימום מליון דולר ושיקית מתמיד. ג'וליה המהממת היא בין הכוכבים המעטים שלא מצטלמים לקמפיינים, לא מצטלמים לשערים ושומרים על פאסון לאורך כל הדרך.. ולכן ללא ספק הבחירה לעשות את הקמפיין של ג'יבנשי הפתיעה את כולם. את הקמפיין צילמו מרט אלאס ומרקוס פיגוט. ואני לא מפסיקה להתפעל מהתוצאה !! 
ועכשיו לאחת הנשים המדהימות בעולם - ויקטוריה בקאהם, שמחזיקה בליין לקים על שמה. לליין, שנמכר במהדורה מוגבלת תמורת 25 דולר לבקבוק, קוראים VVB קיצור של ויקטוריה ויקטוריה בקהאם, והוא מגיע בעיצוב אקסלוסיבי ויוקרתי בבקבוקים שחורים ולבנים המעניקים רק הצצה קטנה לגוון שבפנים. נראה הורס ! רכשתי!
סופ"ש מושלם עם התחלות וריגושים,
אוהבת, בר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה