עולים לבירה: לראשונה סניף כשר של מוזס בירושלים



'מוזס' רשת ההמבורגרים המצליחה פורסת סניפים כשרים. בהשקעה של 6 מיליון שקלים נפתח הסניף הכשר הראשון של הרשת במתחם הסינמה סיטי החדש בירושלים, ולכם נותר רק לבוא לטעום וללקק את האצבעות

חיכינו וציפינו וסוף סוף הוא הגיע: הסניף הכשר של מוזס נפתח בבירה, הסניף החדש שנפתח במתחם הסינמה סיטי בבירה, מתפרס על פני שטח של כ-500 מ"ר והוא הסניף ה-10 של הרשת.
כשהוא מלווה בכשרות מהודרת הסניף מציע מטבח אמריקאי עדכני עם חוויה קולינארית איכותית באווירה צעירה ותוססת.
הכייף הוא שגם הלקוחות הכשרים יוכלו להינות מהמנות המפורסמות והמפנקות של מוזס, 95% מהמנות שהתפריט הכשר מציע זהות למנות שנמכרות ביתר סניפי הרשת. ובכך מתאפשר גם לקהל הירושלמי ליהנות ממגוון טעמים החל ממנות ראשונות נועזות ומסקרנות, סלטים מרעננים ומנות בשר משובחות היוצאות היישר מהגריל הלוהט, כשבראשן הארט בורגר המנצח, מנת הדגל של מוזס. במסעדה אף ניתן ליהנות ממבחר קוקטיילים אלכוהוליים, אשר נרקחו בהקפדה רבה במיוחד עבור הטעמים המגוונים של מוזס ומחמיאים במיוחד למטבח מסוג זה.

ואם חשבתם שתסיימו את הארוחה ללא הקינוחים המושחתים של מוזס טעיתם; הסניף הכשר מציע מגוון רחב של קינוחים וכלל לא מרגישים את העובדה שמדובר בקינוח כשר. בנוסף ניתן למצוא את הקרם בורלה המפורסם של הרשת שספק אם יישאר בצלחת. 

יובל סלע, מנכ"ל רשת מוזס: " לצד התרחבות של רשת מוזס במהלך העשור האחרון ובשנה האחרונה בפרט, החלטנו לפתח את הרשת ולחשוף אותה לקהלים חדשים שעד כה לא נחשפו אליה מטעמי כשרות. היעד שנבחר להקמת הסניף הכשר הראשון הוא ירושלים,  במתחם הסינמה סיטי החדש בירושלים ובהמשך בפ"ת. אנו מאמינים שהסניפים החדשים יהוו מקום בילוי אטרקטיבי במיוחד לקהלים חדשים ומגוונים".

הסניף פועל בשעות א-ד: 12:00-02:00, ה: 12:00-04:00 ו'- עד  שעה לפני כניסת שבת. שבת: מצאת השבת עד 02:00. בימים א-ה 12:00-17:00 מבחר עסקיות הכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית, תוספת ושתייה לבחירה.

סניף כשר נוסף נפתח גם בפתח תקווה סמוך למתחם יכין. סניף זה נפתח בהשקעה דומה ומתפרס על פני 350 מ"ר. הסניפים החדשים מצטרפים למסעדות הרשת הוותיקות בתל אביב, ראשון לציון, אילת, הרצליה, כפר סבא, בית ינאי וקריית חיים. עד לסוף 2015 תפתח הרשת עוד 3 סניפים ברחבי הארץ  בצומת אלונים, אשדוד ובאר שבע בהשקעה של 15 מיליון שקלים. סניפי מוזס החדשים עוצבו בשפה האדריכלית אותה יצר האדריכל אורי בן דרור (סטודיו מו) לכל סניפי הרשת.

שירות המשלוחים במוזס ירושלים וגם במוזס פתח תקווה יחל לפעול בהמשך כך שתושבי ירושלים ופתח תקווה והסביבה יוכלו ליהנות בהמשך ממוזס גם בבית.

ירושלמים, לאחר שבמשך שנים הגיעו לאזניכם השמועות על ההמבורגר המשובח של מוזס, עכשיו אפשר גם לטעום... גם שומרי הכשרות מביניכם. 

תמונות: באדיבות יח"צ 
.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה