והשבוע בסלסולים: מי מחפש דירה בעיר הגדולה?, איזה זמר ים תיכוני יגיע בקרוב ללשכת גיוס? וגם מי מבלה בשיעורי ריקוד?

אז אחרי שהוציא לפני שלוש שנים כמעט בושם על שמו בבקבוק  בצורת מיקרופון. אייל גולן, פונה לליין חדש. והפעם משהו קצת יותר קרוב לעולמו- אוזניות. בשבוע הקרוב יכריז גולן על תחילת המכירה, המותג יקרא 'מיתוס' באנגלית. מי יהיה הלקוח הראשון?

 

לדודו אהרון נמאס מהעיר רחובות. אומנם הוא בונה את בית חלומותיו ממש קרוב לאימא ציפורה, בקרית עקרון, אבל עד שהבית יהיה מוכן ועד שדודו יתמסד, מה רע בלחיות בעיר הגדולה. אהרון מחפש דירה חדשה במגדלים היוקרתיים באזור פארק צמרת בתל אביב ובנוסף, אולי יתחדש גם ברכב חדש. מברוק.

 

אחרי שקיבל את האופציה להנחות תוכנית אירוח לצידה של הסטנדאפיסטית, הדר לוי, בערוץ 24, וכל זאת, בעקבות חזרתו לתודעה בעקבות השתתפותו בתוכנית הריאלטי 'הצילו אני לא יודע לבשל', החליט הזמר, נאור אורמיה, שגיל 22 הוא הגיל לעזוב את הקן של ההורים ובחר ביוקר. תחפשו אותו במגדלים של סיטי טאוור בתל אביב, התענוג עולה חמשת אלפים מאתיים שקלים בחודש וזה לפני תשלומים. כואב בכיס.

 

מכירים את זה שמסמסים לזמרים ומבקשים מהם בנימוס שיקליטו סרטון קצר בו מאחלים מזל טוב, לרגל בר מצווה או סתם יום הולדת? אל תבקשו את זה מהזמר, אבי ביטר. אלא אם כן יש לכם 400 שקל מיותרים. ביטר כנראה במצב כלכלי לא פשוט אם יש לו את החוצפה לדרוש על כך כסף, עדיף שיתחמק באלגנטיות ולא יבקש תשלום. מנגד בכל זאת צריך לזכור, הוא לא חייב לאף אחד כלום. ( למה זאת חוצפה?)

 

משה פרץ, יגיע בקרוב ללשכת הגיוס בבקו"ם (בסיס קליטה ומיון) של תל השומר. לא אין לו מילואים ולא קרוב משפחה שעומד להתגייס לצה"ל. פרץ החליט על לוקיישן מרגש ומעניין לצילומי הקליפ החדש שלו. שיר שעוסק באימהות, שיצא בשבוע האחרון ונקרא 'גיבור של אמא'- ואין מקום טוב יותר למצוא אימהות בוכות. בשירו שר פרץ על אמא שדואגת לבנה, השיר נכתב בתקופת מבצע 'צוק איתן' ורק עכשיו החליט פרץ להקליטו. מעניין מה לאביב גפן יהיה להגיד הפעם?

 

הזמר, עידן יניב, מבלה בימים האחרונים בשיעורי ריקוד. זה לא כי הוא מנסה תחביב חדש, אלא לרגל תוכנית הראליטי החדשה- 'בוליווד', אותה צילם לפני כמה חודשים בהודו. במסגרת התוכנית הוא וסלבס נוספים השתלבו בתעשייה המקומית במזרח וגם למדו ריקוד. את כישוריו ברגליים יצטרך יניב להציג בפרמיירת התוכנית.  אז ביום ראשון הקרוב, יניב יעלה על הבמה ויוכיח בלייב בפרמיירה מול אולם שלם, כמה מצעדי הריקוד שאותם למד. נקווה שלא יעשה בושות.

 

ולסיום, בעז שערבי לפילרמונית. שרעבי, מגדולי המוזיקאים בישראל חוגג בימים אלה 45 שנות יצירה, החגיגות יהיו על בימת היכל התרבות יחד עם התזמורת הפילהרמונית. שישה עשר  שירים בינהם חייך וחיי, לתת, פמלה, הלוואי, תני לי יד, אם את עדיין אוהבת אותי ועוד.. זו הפעם הראשונה שבה בעז והפילרמונית משתפים פעולה.

 

הופעות

כרטיסים בודדים נשארו להופעתו של אייל גולן בהאנגר אחת עשרה בעשרים ושלושה בנובמבר

ליאור נרקיס יפתח את סיבוב ההופעות שלו בשלושים בנטבמבר

דקלון וסגיב כהן ממשיכים בהופעות הזוגיות וישיקו מופע חגיגי בשניים  בדצמבר בזאפה תל אביב. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה