אירועים מסביב לשעון



השקות של קולקציות חדשות, אירועים ושתי חנויות פופ אפ חדשות. אל תגידו שלא ידעתם

לא להאמין שכבר הגיע סופשבוע! עם כל האהבה והרצון ובאמת שיש רצון לנוח קצת, לישון שעות נוספות, לא להתעסק בפלאפון כל חמש דקות- עשיתי בדיוק את ההיפך השבוע, ויש לי הרגשה שבזכות זה סוף השבוע שלי היה מוצלח כל כך. השבוע יצא לי לסקר מספר אירועים והשקת קולקציות ונאלצתי לשבור השיא של עצמי בהחלפת לוקים כמה פעמים ביום (כי הרי אי אפשר להתלבש אותו דבר לאירועים שונים!).

קיבלתי הערות מחברות טובות שהפלאפון מחובר לי לווריד והסתובבתי עם 4 סוללות אקסטרא מוטענות כדי שחס וחלילה לא אהיה זמינה בדיוק כשהמונית מחכה לי! כך עבר השבוע שלי ואני שמחה לבשר לכם שהוא נגמר וחזרתי עם חדשות חמות ומעניינות - רוצים לשמוע? התחלתי.
CASTRO השיקו ביום שני האחרון במוזיאון תל אביב לאומנות, קולקציה חדשה. הם שיתפו פעולה עם עברי לידר תחת השם IV2.
 
בקולקציה החדשה בחרו מעצבי בית האופנה להאיר את עברי כאייקון מובהק של סטייל, ומתוך שפת אופנה חדשה, אורבנית, רעננה ומלאת תנועה. הקולקציה מורכבת מפריטים שמרכיבים את המלתחה של עברי לידר, בפרשנות ספורטיבית טכנולוגית, ובצבעוניות המבוססת על שחור, לבן וכחול רויאל, בשילוב צהוב ניאון ואפור מלאנז'. הבלייזר, החליפה, הטי שירט והז'קט - כולם זכו לטיפול מסור בדמות גזרות חדשות ושימוש בשלל חומרים חדשניים. הקולקצייה תימכר בחנויות קסטרו ברחבי הארץ. טווחי מחירים: 100-399 ש"ח.
 
רשת נעלי האופנה הישראלית MARKO מתחדשת במותג הנעליים הנחשק מניו יורק Sam Edelman החביב על מפורסמות כג'ניפר לופז, מיילי סיירוס, קייטי פרי, ג'וליה רוברטס ועוד. הפנים של המותג האמריקני, זו עונה שלישית ברציפות, היא הדוגמנית קייט אפטון שצולמה לקמפיין החדש בלונדון ע"י הצלמים Mert Alas & Marcus Piggott כאשר על הסט מיטה בלבד ומצעים צחורים. בתחילת שיתוף הפעולה תימכר ברשת קולקצית קפסולה מצומצמת, המאופיינת בעקבים הלוהטים של המותג וכוללת מגפי ירך מעור או זמש, מגפונים סקסיים מנומרים, מגפונים חלקים או בשילוב בדי רשת שקופים ונעלי עקב קלאסיות בשחור או מנומר. בהמשך ולקראת הקיץ תורחב הקולקציה בחנויות.

קניון רמת אביב משיק לראשונה את "לא בוטגה", בוטיק פופ-אפ למותגי יוקרה בינלאומיים, במהלך חודש נובמבר בין התאריכים 2/11-30/11. בבוטיק הפופ-אפ ישווקו פריטי מותגי יוקרה במחירים הנמוכים ממחירם בשוק. בין בתי האופנה שישתתפו ב"פופ-אפ" : פראדה, ניל בארט, מיו מיו, סאן לורן, N21 ועוד.. בנוסף תושק לראשונה בישראל קולקציית הנשים של מותג היוקרה הבריטי neil barret המציג קולקציה היוצרת איזון בין ניגודים שונים כגון: פריטי קז'ואל אל מול פריטים רשמיים וקלאסיים, עיצוב נשי בשילוב פריטי אוברסייז בעלי קווים ישרים הנוטים אף למראה גברי, בדים נוקשים אל מול בדי משי רכים ועוד. תקפצו לראות.
 
מפופ-אפ אחד לשני, אתמול התקיימה פתיחת הפופ-אפ לחנות הנעליים האינטרנטית  SHOEZ.CO.IL. חנות הפופ-אפ היא ל-3 ימים בלבד. מסתיימת ביום שישי הקרוב בשעה 16:00 בדיוק. כל זה מתרחש ברחוב התבור 31 ת"א. אז אם חשקתן בנעל באתר ואתן חייבות למדוד - זאת ההזדמנות! נתראה שם.
 

בר מרום

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה