ראש הממשלה על המצב בירושלים: "כל ניסיון לפגוע בתושביה ייתקל בתגובה החריפה ביותר"



בעקבות יידוי האבנים והפרות הסדר בבירה קיים ראש הממשלה התייעצות ביטחונית במטה הכללי של המשטרה והנחה את הגורמים הרלוונטיים לממש את הריבונות בכל חלקי העיר : "ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים התייעצות ביטחונית במטה הכללי של המשטרה בירושלים בהשתתפות השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, ראש השב"כ יורם כהן, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ומפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי. ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירה על פיגוע הדריסה אמש ואירועי הפרות הסדר בירושלים בחודשים האחרונים. ראש הממשלה נתניהו הנחה לממש את הריבונות בכל חלקי העיר באמצעות תוספת כוחות ברחבי העיר. ראש הממשלה נתניהו נפגש במטה הארצי עם השוטר ממחוז ירושלים שפגע במחבל.

ראש הממשלה נתניהו ביקש לשלוח תנחומים למשפחתה של התינוקת חיה זיסל בראון כולו אני שולח תנחומים למשפחתה של התינוקת הטהורה ואיחולי החלמה מהירה ושלמה לכל הפצועים".

ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח. כל ניסיון לפגוע בתושביה ייתקל החריפה ביותר - אנחנו נחזיר את השקט והביטחון לירושלים. לכן הוריתי לתגבור כוחות, לרבות פלוגות נוספות של מג"ב שנכנסות היום, לרבות אמצעים, אמצעי תצפית, אמצעי מודיעין, אמצעי אכיפה, הם דברים שיחד עם בתגובה שנרצחה בפיגוע: "בשם העם כולו אני שולח תנחומים למשפחתה של התינוקת הטהורה ואיחולי החלמה מהירה ושלמה לכל הפצועים". ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "ירושלים המאוחדת הייתה ותישאר בירת ישראל לנצח. כל ניסיון לפגוע בתושביה ייתקל בתגובה החריפה ביותר - אנחנו נחזיר את השקט והביטחון לירושלים. לכן הוריתי לתגבור כוחות, לרבות פלוגות נוספות של מג"ב שנכנסות היום, לרבות אמצעים, אמצעי תצפית, אמצעי מודיעין, אמצעי אכיפה, הם דברים שיחד עם אמצעים נוספים, שלא אפרט כאן, יכולים ויביאו להחזרת השקט לבירה. אני סומך על האנשים שיושבים כאן. אנחנו מחזקים את משטרת ישראל, אנחנו ניתן לה את כל התגבור, כל היכולות, כדי להביא למימוש המשימה הזאת, ואנחנו הוכחנו שבנחישות ובאורך רוח אנחנו משיגים את היעדים הללו בכל חלקיה של מדינת ישראל. לא רק ירושלים נמצאת תחת מתקפת טרור, גם בירות אחרות וגם ערים אחרות ברחבי העולם נמצאות תחת המתקפה הזאת. אבל המתקפה בירושלים נתמכת על יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן - גם מאדיר את הרוצחים וגם מחבק את הארגון שאליו שייכים המחבלים, החמאס. ואל מול הפעולה הזאת של יו"ר הרשות אנחנו נתקלים ברפיסות בינלאומית, לא מוכנים להוציא שתי מלים, אפילו מלה אחת של ביקורת עליו. אצלנו אין רפיסות כזאת, אנחנו נעמוד איתן על זכויותינו ועל חובותינו להגן על בירתנו. אנחנו נעשה את זה בעוצמה - ואנחנו ננצח".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה