מי הם הזמרים שהולכים לחבור על הבמה? מי הזמרת שצבעה את השיער לוורוד זוהר? ומי חגג יום הולדת 40? הכל בפינת הסלסולים של אורטל עמר

אל תקנאו תנסו לפרגן. בחמישה עשר בנובמבר מוצאי שבת, מנהל  של חברת רשת מזון גדולה החליט לפרגן לעובדים שלו והוא עושה את זה ביג טיים. על במה אחת הוא מרכז חמישה עשר זמרים ומנחה אחד J בהם : מרגול, מושיק עפיה, נסרין קדרי, שיר לוי, פיני חדד, עמוס אלגלי, יואב יצחק, אביבה אבידן ועוד. והכל ברוח אהבה ים תיכונית. מפרגנים ללארג'.

לא רק שרית חדד ואייל גולן. בתעשייה מבינים ששילוב של שני אמנים הוא שילוב שיכול להניב הרבה מאד כסף, עוד לפני שהוא שילוב אומנותי טוב. אז אחרי ההצלחה הגדולה בבלומפילד, שהביאה  למופע המשותף של אייל ושרית שלושים ושניים אלף איש, גם אחרים רוצים להנות משילוב זוגי על הבמה. גורמים בכירים בתעשייה מספרים שהזמרים, ליאור נרקיס ומשה פרץ מתכננים לחבור למופע חורף משותף. האם  ישחזרו את ההצלחה לדעתכם?

אם אתם מחפשים את אייל גולן בין שמונה בבוקר לשתיים בצוהורים, הוא לא יהיה בבית, תוכלו למצוא אותו בבית- אבות בראשון לציון. ולמה אתם שואלים? כבר  חודש שאייל מארח חברה לזקנים, כחלק מארבעת חודשי השירות שאותם התחייב לבצע במסגרת עסקת טיעון שלו מול רשות המסים. אייל לוקח חלק יום- יום במתחם התעסוקתי של המקום וכרגע ממיין סכו"ם ועושה עבודות מנהליות. לא מומלץ לנסות לשכנע את סבתא שלכם להירשם לבית האבות הזה, ולא כי הוא לא מפואר או היחס רע, דווקא כי זה סתם יגרור חור רציני מאד בכיס, כרבע מיליון שקלים דמי כניסה ועוד עשרת אלפים שקלים כל חודש עבור שהייה.  

מגיע מזל טוב לניר בן מנחם, שהוא חלק מהפרויקט של רביבו. אתמול הוא חגג יום הולדת עגול, 40 במסיבת הפתעה בת"א. על הארגון איך לא הופקדה האישה של ניר יחד עם חבריו לפרויקט. הגיעו לפרגן: יואב יצחק, דקלון, אופיר כהן, אלי לוזון, ציון גולן, שמעון בוסקילה, מרגול ועוד. מזל טוב!

ממזל טוב לקצת פחות מזל. אחרי שנה של זוגיות מנור שבת ורון שלום מפרקים את החבילה.  הוא בן 49 והיא 32, אין ילדים בתמונה מה שאולי קצת מקל. בעמוד הפייסבוק שלו שיתף רון: "מהיום שהכרנו כמעט, מכורח הנסיבות, לא היה לנו אף פעם קל יחד , אבל גם לא יכולנו בנפרד ועשינו הכל כדי לשמר את הביחד. קבלת ההחלטה לא הייתה  קלה  לשנינו אך נעשה ברוח טובה".

בלב סערת המילקי הזמרת, מרגול, שחררה אתמול שיר חדש 'פה זה לא אירופה' שיוצא נגד אלה שיורדים מהארץ לחפש חיים זולים יותר בחו"ל. דורון מדלי כתב והלחין ומרגול היא שופר מחאתו. חשוב לציין שמבחינתה של מרגול היא לא שופטת אף אדם, וכל אחד יבחר לעשות כרצונו, מה שכן היא חושבת שקברניטי המדינה צריכים להתעורר כשזה הופך למגפה. את השיר הישיקה  יחד עם ליין המסיבות של- אריסה המזוהה עם הקהילה הגאה, לרגל 4 שנים לקיומו.

ולסיום אם לא יצא לכם לראות אנחנו נספר. הזמרת, שרית חדד, החליטה לצבוע כמה פסים בצבע ורוד זוהר על שיערה. תתחדשי על השינוי, אבל בעדינות נאמר שזה הכי אולד- פאשן ונקווה שתיפטרי מזה במהרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה