יום כיפור מתרחש ביום שישי הקרוב ולכבוד האווירה המיוחדת הכנתי לכם 4 הצעות לבוש אופנתיות שיתאימו לכם לטיול עם החברים או לרכיבה על האופניים

יום כיפור בפתח וזה בדיוק הזמן לעשות חושבים עם עצמך ועם האנשים הקרובים אליך, לנקות את הלב, להתנצל הרבה ולהיות מוכנה להמון הודעות סליחה ממאות אנשים שאת לא באמת מכירה ובעצם שכחת מקיומם אבל את מופיעה להם באנשי הקשר ועל כן הודעת התפוצה המעיקה נשלחה גם אלייך.. ואם זה לא מספיק, גם הפייסבוק שלך יוצף בסליחות בדמוי פוסטים שמכוונים לכולם, סליחה עולמית שכזאת. לרגל הדף החדש שהחלטתי לפתוח בשנה החדשה והמהממת שהולכת להיות לנו, רציתי בראש ובראשונה להתנצל בפניכם בצורה חגיגית ולדבר איתכם על הלבוש ביום כיפור כדי שלא תצטרכו לבקש סליחה גם על זה.

בקיץ האחרון (ואני מזכירה אותו בלשון עבר כי ירד גשם היום ומבחינתי אפשר להתחיל לרענן את המעילים) לבשנו לבן, לצד צבעי פסטל ושאר טרנדים עליזים. זה לא שקר שהטרנד הלבן מתחדש כל שנה בשילובים של בדים שונים, רקמות, טקסטורות, הדפסים ומלווה בצבעים נוספים. יום כיפור מזכיר לנו את הצבע הלבן שמסמן טהרה ועושה חשק ללבוש אותו מכף רגל ועד הראש.. אז איך תעשו זאת בעצמכם בצורה האופנתית ביותר?

החגיגית

אין כל בעיה עם טוטאל לוק לבן כולו - נהפוך הוא. מה שכן, מאחר שעוד לא תמה התקופה החמה, שילובי הפריטים צריכים להתחשב במזג האוויר החמים והלח אך ההפכפך. תמיד תוכלי לשלב שורט עם חולצת אוברסייז לבנה (אופציה למכופתרת אוברסייז). מה שכן, אם החלטת ללכת על מכנסון קצר, החלק העליון של החולצה צריך להיות סגור. אם את בקטע ההפוך, תוכלי לשלב מכנס ג'ינס בויפרנד לבן וגופיה מגניבה שטיפה חשופה יותר. להשלמת המראה הייתי מוסיפה סניקרס בגוון מגניב וטרנדי כמו צהוב למשל.. הצהוב יכול לעשות את העבודה גם בתחתית האאוטפיט ולתת טאץ' היסטרי ללוק.

המתחכמת

אם טוטאל לוק לבן מזכיר לך בית משוגעים ואת חייבת לגוון, תוכלי תמיד ללכת על צבעי הטיפקס שאופנתיים ממש בימים אלה - ורוד עתיק, כתמתם בגוון בהיר, מנטה ועוד. על מנת לשמור על השיק ועל הנוחות תתאימי נעלי סניקרס או ספורט אופנתיות ותצרפי קלאצ' קטן (כי לא באמת יש לך מה לשים בו ביום כיפור!) אבל זה שיק ואת מתחכמת. 

הגלאמית

אם את בחורה של טרנדים ואת חייבת להפתיע כל פעם בלוק אחר - מראה הפייטים חזר לאופנה רשמית. תוכלי למצוא פייטים בחולצות, ג'קטים, מכנסיים ואפילו על גבי טישרט מגניבה. ממליצה על הלוק המנצנץ בשעות הערב. ניתן לשלב עם מגפון קטן או נעל אוקספורד. כמובן לא לשלב יחד, חולצה מנצנצת מספיקה עם מכנס מט שחור או ג'ינס מגניב (ולא עם מכנס מנצנץ!!!!)

הספורטיבית

את חייבת לנצל את יום כיפור לרכיבה ממושכת על האופניים החדשות שקנית אתמול? את מגניבה ואני אוהבת אותך, רק הקפידי להתלבש בהתאם. מכנס לבן במקרה הנ"ל פחות יתאים, גם שמלה או חצאית - לא בכיוון, אבל שורט עם חולצת אוברסייז דווקא כן. הצטיידי בנעלי רכיבה נוחות ומשקפי שמש גדולות לשעות המוקדמות והמוארות. תיק גב עם שרוכים יוכל להשלים את המראה הספורטיבי שלך וכובע מגניב.

אל תשכחו כי קיים הסיכוי שיתקרר מזג האוויר בערב ועל כן הקפידו להצטייד בקרדיגן קטנטן בתיק או בקשירה על המותן (שזה מגניב ונוח!) תשדרגו את הלוקים שלכם עם אקססוריז שונים ועם מצברוח טוב.

מאחלת לכם שנה טובה ומדהימה וגמר חתימה טובה.

 

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה