ניצב ניסו שחם על פרישתו של מפקד מחוז ירושלים "זה עצוב וצריך להצטער שהוא עוזב את התפקיד"



אתמול (יום א') הודיע מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי כי הוא פורש מתפקידו כמפקד המחוז, כזכור פריינטי פורש חודשיים לפני המפכ"ל החדש. בראיון לרדיו ירושלים התייחס מפקד המחוז לשעבר ניצב ניסו שחם לפרישתו של פריינטי וציין " זה לא חשש ממשהו כי גם אם יחפרו לא ימצאו שום דבר, הוא כנראה קיבל החלטה שהחלק הזה של השירות הציבורי תם ונשלם"

היום (יום ב') התייחס השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ  להודעות של מפקד מחוז ירושלים ואמר "עזיבה של מפקד אחד או שניים לא צריכה להביא אותי להחלטה לזרז את הגעתו של מפכ"ל חדש. את הזמן אני אקבע".

פרישתו של פריינטי תהיה מיד לאחר החגים, עם הודעתו על הפרישה ציין מפקד המחוז כי החלטתו באה בעקבות מגוון של שיקולים אישיים וזאת לאחר שירות ארוך בתפקידי פיקוד מרכזיים במשטרת ישראל, בהם פיקוד על 2 תחנות משטרה, 2 מרחבים אופרטיביים ו-2 מחוזות בתקופות מורכבות ומאתגרות. 


מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פרינטי, הוסיף כי הוא מודה לשוטרים, לקצינים, לוחמי מג״ב ולמתנדבים על הדרך המשותפת הקשה ורבת האתגרים ומאחל להם הצלחה בהמשך הדרך.

בראיון לשלום אורן בתכנית בדרך הביתה ברדיו ירושלים ציין ניצב בדימוס ניסו שחם "יוסי פריינטי הוא אדם רציני, מוכשר וטוב. אנחנו היינו הרבה שנים ביחד והוא החליף אותי בהרבה תפקידים לשמחתי ואני חושב שבאמת צריכים להצטער שהוא פורש מהתפקיד. זה לא עושה טוב למחוז ולדימוי של המשטרה אך הוא צריך לעשות טוב לעצמו והוא קיבל החלטה וזה לא שהוא חשש ממשהו כי גם אם יחפרו לא ימצאו שום דבר וכנראה שהוא קיבל החלטה שהחלק הזה של השירות הציבורי תם ונשלם. אני חושב שמה שקורה במשטרה היום הוא לא טוב וחבל".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה