שני צעירים מואשמים שחטפו ושדדו גבר בן 67



שני צעירים יהודים כבני 20 חשודים שבחודש אוגוסט האחרון התחזו לשוטרים וחטפו תושב ירושלים בן 67 ושדדו ממנו את כספו. היום (יום ג') יוגש נגדו כתב אישום

בחודש אוגסוט האחרון הגיע למשטרת מרחב מוריה תושב ירושלים כבן 67, בעל מוגבלות, שדיווח כי שני צעירים שהתחזו לשוטרים , חטפו אותו ושדדו ממנו את כספו.

במהלך עדותו של הקורבן סיפר כי לילה קודם לכן, יצא מאולם אירועים בדרום העיר כשבכיסיו סכום כסף מזומן על סך כ-20,000 ₪. ברחוב סמוך פנו אליו שני חשודים שהתחזו לשוטרים וטענו כי הם עוצרים אותו לבדיקה וביקשו שיציג בפניהם את שיש בכיסיו.

כשראו את הכסף שברשותו, טענו כי הוא 'חשוד בגניבה והוא עצור', אזקו את ידיו והכניסוהו למכוניתם, ביקשו שיובילם לביתו כדי לבצע חיפוש. כשהגיעו לרחוב בו מתגורר, הדביקו סרט דביק על פיו, לקחו ממנו את מפתחות ביתו ונעלו אותו בתא המטען. מאחר והאזעקה שבביתו הופעלה, הביאו אותו לביתו, ביקשו ממנו לנטרל את האזעקה ולהראות להם היכן מחביא את יתר הכסף. הקורבן הציג בפניהם קופסא ובה סכום כסף מזומן נוסף בסך כ-4,000 ₪, שגם אותו גנבו ממנו והודיעו לו כי הם לוקחים אותו לכלא. בשעות הלילה המאוחרות הורידו אותו בשול הדרך באזור לטרון , הסירו מידיו את האזיקים ונמלטו מהמקום.
ביום למחרת הגיע הקורבן , כאמור, למשטרת מרחב מוריה יחד עם בני משפחתו ודיווח על האירוע.
במחלק חקירות פשעים של מרחב מוריה נפתחה חקירה, שכללה פעילות חקירתית ומודיעינית מורכבת שהובילה למעצרם של שני חשודים לפני כשבוע .
שני החשודים, בשנות ה-20, האחד מתגורר בדרום הארץ החשוד בביצוע השוד וההתפרצות לדירה ואילו החשוד השני, המתגורר בירושלים שככל הנראה מכיר את הקורבן במסגרת עבודתו באולם האירועים, הוא זה שדיווח לחבריו על הכסף המזומן שיש ברשות הקורבן ואף השאיל להם את רכבו שבאמצעותו בוצע השוד וההתפרצות. שני החשודים קשרו בחקירתם את עצמם לאירוע.
 
בית משפט השלום האריך את מעצרם עד היום.  והיום (יום ג') תגיש פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום כנגד השניים בבית המשפט המחוזי בירושלים.
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה