האוניברסיטה העברית מדורגת במקום ה-138 בעולם



האוניברסיטה העברית בירושלים מדורגת ראשונה בישראל, ראשונה במזרח התיכון, ו-138 בעולם בדירוג האוניברסיטאות של QS ל-2014-15 שפורסם היום (יום ג'). מדובר בעלייה של שלושה מקומות בהשוואה לשנה שעברה, אז דורגה האוניברסיטה במקום ה-141 בעולם

היום (יום ג') פורסם דירוג QS של האוניברסיטאות בעולם, האוניברסיטה העברית שיפרה את המעמדה (מקום 138) וקפצה שלוש מקומות קדימה בהשווואה לשנה שעבר אז הייתה מדורגת מקום 141. בהשוואה של מדדים נוספים מהסקר למוסדות אקדמיים ישראליים נוספים, QS מדרג את האוניברסיטה העברית ראשונה בישראל במוניטין אקדמי, באמנויות ומדעי רוח, ובמדעי החיים ורפואה.

כזכור, באוגוסט דורגה האוניברסיטה העברית בדירוג שנחאי, הדירוג האקדמי של אוניברסיטאות בעולם, במקום הראשון בישראל, שלישית באסיה, ו-70  עולמית. מאז 2003, הסקר מדרג 500 אוניברסיטאות בעולם באמצעות יותר מ-1,200 שהשתתפו בסקר. 

נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם בן ששון, אמר: "אנו שמחים כי האוניברסיטה העברית ממשיכה להיות מוכרת כאחת מהאוניברסיטות המובילות בעולם. זוהי בראש ובראשונה עדות לעבודה הקשה ומחויבות למצוינות של חברי הסגל שלנו. זה מבסס עוד יותר את המוניטין הבינלאומי שלנו כמוסד אקדמי באיכות גבוהה".

דירוג QS  נערך לראשונה ב-2004, והוא מדרג מידי שנה מוסדות להשכלה גבוהים עם הביצועים הטובים ביותר בעולם, תוך בחינה של מעל 3,000 מוסדות ודירוג של 800.

 

תמונה: באדיבות דוברות האוניברסיטה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה