הלילה אירועי אלימות בירושלים: רכב של יהודים נרגם באבנים



אירועים שונים של אלימות במהלך הלילה בירושלים והסביבה, קטטה בבית שמש, רכב נרגם באבנים בואדי ג'וז, ניידת משטרה נפגעה בדרך חברון ואישה ככל הנראה נשדדה בביתה בשכונת שיח ג'ראח

רכב של משפחה יהודית נרגם הלילה (יום ו') באבנים בשכונת ואדי ג׳וז, הרכב המשיך בנסיעה לכותל שם דיווח לשוטרים. נפגעת אחת קל טופלה במקום. מהמשטרה נמסר כי לא אותרו חשודים, עם זאת משטרת ירושלים תפעל לאיתור ומעצר הפורעים לשם הבאתם לדין.  

בעקבות המקרה פנה היום (יום ו') ח"כ יעקב מרגי במכתב דחוף לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ ודרש לטהר ציר בטוח לכותל ופתיחתו מחדש של ציר שער יפו לטובת התיירים והמתפללים.

ח"כ מרגי: "לא ייתכן שנגלה אוזלת יד, נפקיר את ביטחונם של הציבור במדינת ישראל לפורעים צמאי דם ונשתמש נגדם רק בכפפות של משי. חובה על משטרת ישראל לייצר הרתעה ולפעול ביד קשה נגד הפורעים".

 בנוסף בדרך חברון בירושלים הוקם מחסום על ידי שוטרי תנועה לאיתור נהגים תחת השפעת אלכוהול. שוטר המחסום סימן לנהג אוטובוס לעצור בצד הדרך, האוטובוס המשיך בנסיעה, פגע בניידת המשטרה ופצע קל שוטר שפונה לבית החולים שערי צדק. נהג האוטובוס עוכב וטען כי נרדם. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה. 

מוקדם יותר אירעה קטטה בבית שמש בין אריתראים לתושבי ב״ש. בבדיקת מצלמות האבטחה נראה אדם מבצע ירי ואותרו 2 תרמילי אקדח.  נעצרו 5 חשודים.

אירוע אלימות נוסף היה בשכונת שיח ג׳ראח שם אותרה בדירתה אשה כבת 87 כשהיא כפותה וביתה הפוך. האשה נמצאה ע״י בנה שהגיע לדירה והזעיק את המשטרה. האשה פונתה במצב קל להדסה הר הצופים. חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לדירה , ממנה ככה״נ נגנב כסף מזומן. נפתחה חקירה. 
בתמונות ניידת המשטרה שנפגעה בדרך חברון: באדיבות דוברות מחוז ירושלים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה