הרשת שהסעירה את הרשת



טרנד שנחת היישר מהסרטים האהובים עלי, תצוגת אופנה שבורחת לעולמות שאינם מסחריים, רשת האופנה הספרדית עושה בושות וחנות פופ-אפ אורבנית. אופנה שבועית!

נחתתי בפארוס, אחד האיים המדהימים והמרהיבים ביותר שראיתי. שמש חזקה, נוף משגע, ים עמוק כחול, טברנות, מוזיקה יוונית, גבינות והרבה שומן טראנס. מדהים פה! הסתובבנו בלילה בנמל ולא שכחתי לקנות כמה פריטי אופנה מהחנויות המקומיות כי פשוט לא הצלחתי לסרב להן כשהן קרצו לי מהמדף. סנדלי חוף, תיק אוכל בעבודת יד, 4 שרשראות וצמיד רטרו אחד. בקיצור, אם מישהו רואה ביד 2 דירה למכירה בפארוס, שיסמס לי. תודה.

אז מה התחדש השבוע בעולם האופנה?
זארה מסעירה את הרשת בעקבות חולצת "הטלאי הצהוב" של החברה. השערורייה פרצה לאחר שהתגלה כי הרשת מוכרת בחנויותיה בחו"ל (וגם בארץ באמצעות האינטרנט) חולצת ילדים בפסים של כחול לבן עם טלאי צהוב בצד שמאל המזכירה את הטלאי הצהוב שנאלצו לענוד יהודים באירופה בתקופת השואה. החולצה נמכרה תחת הקטגוריה של חזרה לביה"ס ויועדה לפעוטות עד גיל שלוש. עד מהרה, עמוד הפייסבוק של זארה קיבל מאות תגובות המומות וזועמות. חלקם קראו להחרים את החברה וכינו אותה אנטישמית. זארה מיהרו להגיב כי "הפריט המדובר, מקולקציית Cowboy collection לתינוקות, עוצב בהשראת דמות השריף מסרטי המערב הפרוע, ואכן ניתן לראות כי על הכוכב מצויינת המילה "שריף", מסרה זארה. "עם זאת, אנו יכולים להבין את הרגישות, ההקשר והקונוטציה שנוצרה. הפריט אינו קיים בישראל, ומיד כשהתברר העניין, הוחלט להסירו ממדפי החברה בכל העולם ולהשמידו. אנו מביעים את התנצלותנו הכנה אם כתוצאה מכך פגענו ברגשות לקוחותינו". 
תצוגת האופנה של רנואר התקיימה ביום שני האחרון בהאנגר 11 בתל אביב והכריזה על קולקציית סתיו-חורף 2014-15 כקולקציה שחורגת מגבולות המיינסטרים הצרכני. טוב או לא, תחליטו אתם. בהתייחסות לאמירה זו של החברה, ניתן היה לראות לא מעט פרינטים, צבעוניות מטורפת, פרחים, פרוות, צמר ואפילו אלמנטים מטאליים. אחד הפריטים שהשאירו רושם רב היה מעיל פרווה גדול בגזרת אוברסייז.  ניתן היה לראות את שלל צבעי הקשת, החל מצבעים עזים ועד צבעים פסטליים - תכלת, ורוד ואפרסק. 

טרנד מוזר שוטף את הפאשניסטות הגדולות - כיאה לכל נסיכה - כתר על הראש. תצוגת הקוטור של דולצ'ה וגבאנה לסתיו 2014 שנערכה בחודש האחרון הורכבה מלא מעט אלמנטים מלכותיים וביניהם הכתר על ראשיהן של הדוגמניות. וכיאה לכל טרנד חדש ובעיקר כאשר מגיע ממעצבי על שכאלה, מגיע תורן של הכוכבות ובלוגריות האופנה לאמצו. אסוס אפילו כבר הספיקו לתת את הגרסה שלהם לכתר המלכותי. רצוי לשלב את הכתר עם פריטים שהם יותר ניטרליים, שמלה שחורה, ג'קט עור ונעל אדג'ית. לי זה עדיין מרגיש כאילו יצאנו מסרט של דיסני. לא שזה רע… כל עוד הסוף טוב, לא אוריד את הכתר מהראש.

לכל חובבות האורבניזם - אתר האופנה הישראלי BawaKawa פותח את הסטודיו והמחסנים באופן חד פעמי לסופ"ש אחד בלבד ומקיים מכירת חיסול של סוף עונה עם הנחות ענק. בין המותגים שיוצעו במכירה: Obey, DGK, Stussy, UNIF ואחרים…המכירה תתקיים ביום שישי הקרוב וביום שבת ברחוב אלפסי 32 ת"א.

עד אז,
סופשבוע מהנה עם הרבה סטייל!
אוהבת, בר.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה