מי הוא האומן מהז'אנר הים תיכוני שנבחן להיות שופט בכוכב הבא, דודו אהרון חוזר ללמוד שחייה, שלומי שבת חוגג 60 וליאור וזנה את הולדת הבן השני, אבי גואטה מחליף את המשרד המיתולוגי בחדש והתימניאדה המסורתית באילת.

נפתח את הפינה עם עופר לוי. אז לא רק אסף אטדגי נבחן להיות שופט בעונה השנייה של הריאלטי 'הכוכב הבא', נעשתה פנייה גם ללוי. עופר לא לקח עד כה חלק בתוכניות פריים- טיים באופן קבוע, וברור למה ההפקה בחרה לפנות דווקא אליו. הוא ידוע בכך שאומר את מה שיש לו על הלב ולפעמיים גם ללא מעצורים. כזכור, אייל גולן ישב בכס השופטים בעונה החולפת ולא ימשיך בעונה הקרובה. אז מי יתפוס את הכסא במשבצת של הז'אנר?- נחכה ונעדכן.

תגידו המון מזל טוב למנטור 'דה וויס', שלומי שבת, כי בסוף השבוע הקרוב הוא יחגוג יום הולדת שישים וכמעט שלושים שנות קריירה. הערב בקיסריה הוא יציין זאת, ובמוצאי שבת במסיבה פרטית בביתו שיהיו בה  כל החברים הקרובים, בינהם כמובן שני ילדיו, אביהו ומנור, בת הזוג, לירון, החברים מדה וויס, קולגות כמו מירי מסיקה, דוד דאור, קובי אפללו, ועוד... שבת פרץ בגיל 35 עם השיר שהלחינה לו אחותו, לאה, 'רק בגלל הרוח', בהמשך רשם להיטים נוספים 'לכל אחד יש', 'החוף של טרפטוני', הרי את מקודשת', 'תרצי בי', 'שתדעי' ועוד רבים וטובים, השתתף חמש פעמים בפסטיגל הילדים, ושיתף פעולה  עם עשרות אמנים, כמו שירי מימון, משה  פרץ, פבלו רוזנברג, ליאור נרקיס – ובקיצור מגיע לו המון מזל טוב.

ואם כבר ברוח האיחולים. אפשר לומר גם מזל טוב לבעלים של המנדיס בר- יהוד, ליאור ונזה ואשתו ליאורה שחגגו השבוע ברית להולדת בנם השני, במנדיס. הגיעו לברך: סאבלימינאל, הראל מויאל, שימי רון, מורן קריטי,  גילת יפרח, שני יזהרי, פיני חדד, איציק שמלי- מזל טוב, ילדים זה שמחה.

האם לאייל גולן יש ממה לחשוש? זה מה שקורה שהילדים שלך מתבגרים. אז בגיל אחת עשרה הבן הבכור של אייל, ליאם החליט לפתוח אינסטגרם. מהיום הוא יחלוק עם כל עוקביו את מה שעובר עליו ביום יום. בתוך שלושה ימים בלבד הגיע הילד לכמעט ארבעת אלפים עוקבים- שאפו.

 

דודו אהרון כבר החלים לגמרי מהשבר המטריד בקרסול שהטריד אותו במשך חודש. הוא עובד במרץ על אלבומו השביעי וסינגל חדש אמור לצאת בקרוב. מה שעוד עשה כדי לחזור לשגרה הוא לשוב ללימודי השחייה. לפני ששבר את הקרסול היה בשיעור מספר שתיים , שבו לומדים איך לצוף. למי שלא זוכר, עוד מימי התוכנית 'הרווק' יכולנו לראות שדודו מפחד ממים ועכשו אנחנו  גם יודעים למה - אנחנו נעדכן כשהוא יגיע לשלב החתירה.

בשעה טובה, המשרד המיתולוגי של אבי גואטה, שכולם מכירים אותו כמנהל האישי של שרית חדד עובר מיקום. לאחר שנים בדרום ת"א, עם המון זיכרונות החליט אבי שלאחר שלוש שנים של חיפושים הוא עובר לרחוב יגאל אלון בתל אביב- בהצלחה.

ולסיום, היום תחל החגיגה של התימנים, התימניאדה, וכמו בעשרים ושבע השנים האחרונות היא  תתקיים באילת למשך סוף השבוע הקרוב. מי שיופיעו יהיו: אייל גולן, ציון גולן, הפרויקט של רביבו, חיים משה, ישי לוי ועוד.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה