חוזרים לשגרה עם פסטיבל הבירה



פסטיבל הבירה בירושלים חוגג עשור, בימים רביעי וחמישי 27-28 באוגוסט בגן העצמאות בירושלים

פסטיבל הבירה בירושלים הוא אחד מהאירועים הגדולים של תעשיית הבירה בישראל, השנה יציין הפסטיבל עשור במתכונת מיוחדת.  150 סוגים של בירות, הופעות של פורטיס, היהודים וגיא ויהל. די-ג'יי מוכרים בעולם; בן בן-דויד שמגיע אלינו מניו יורק, והצמד "סוויט לה פריק" ובראד טיפ מהולנד.

הפסטיבל מושך אליו עשרות מותגים גדולים ומוכרים לצד מבשלות בוטיק מקומיות. מותגי הבירה השונים יצננו את אווירת סוף הקיץ בעיר עם מבחר רב וייחודי של בירות שמגיע לירושלים רק פעם בשנה. מבקרי הפסטיבל יוכלו להתענג ולשתות מגוון רחב של סוגי בירה, בעלי טעמים מגוונים. בנוסף, במסגרת החגיגות השנה, יתקיימו גם יומיים של 'מיני-פסט' במסעדות ובארים נבחרים בירושלים אשר יעניקו הנחות ומבצעים מיוחדים למשתתפי הפסטיבל, כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה ברחבי ירושלים.

אלי גלעדי בעלים ומפיק הפסטיבל מסר "ידוע כי תעשיית הבירה בארץ נמצאת בצמיחה וגדילה מתמדת ואני שמח לראות שבכל שנה מספר הבירות המקומיות שמשתתפות בפסטיבל עולה, כמו גם הבירות המיובאות. לקראת חגיגות העשור עבדנו כל השנה במרץ, כדי שהשנה פסטיבל הבירה בירושלים יהיה אירוע שטרם נראה כמותו בעיר. אנחנו מתכננים להפוך את פסטיבל הבירה בירושלים לאירוע בינלאומי, והשאיפה שלנו היא שבשנים הקרובות נארח במקביל לאלפי הישראלים גם אלפי תיירים מחו"ל."

השנה במסגרת הפסטיבל תיערך 'תחרות בישול הבירה הביתית הישראלית- סמואל אדמס לונג שוט 2014'. התחרות, נערכת בחסות בירה סמואל אדמס ובשיתוף מרכז הבירה "בירדי" והיא תחרות הבירה הביתית החשובה בישראל. מדי שנה משתתפים בתחרות מבשלי בירה ביתית מכל רחבי הארץ והשנה ישתתפו מעל 30 מבשלות. הבירות ישפטו על ידי טובי מומחי הבירה בישראל, הברומאסטרים של שתי המבשלות המסחריות הגדולות, אנשי המבשלות המסחריות הקטנות, עיתונאים וחובבי בירה. פרסי התחרות יוענקו, מטעם חברת טמפו ומותג הבירה סמואל אדאמס, השנה יתקיים ערב זה במסגרת יומו הראשון של פסטיבל  הבירה בירושלים.

פסטיבל הבירה בירושלים נוסד בשנת 2004 ומאז הפך למסורת ירושלמית. הפסטיבל מושך אליו מדי שנה עשרות של מותגי בירה מקומיים ובינלאומיים, ועשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, אוהבי וחובבי בירה, ואנשים שרוצים ליהנות מחוויה מיוחדת. השנה צפוי הפסטיבל לארח כ-20,000 משתתפים.

פסטיבל הבירה בירושלים מזמין את מבקריו לחגיגה של סיום הקיץ במסיבה הטובה בעיר! עם בירות איכותיות, הופעות של אמנים מן השורה הראשונה ואוכל מעולה. באירוע יהיו מעל ל- 150 סוגי בירה, דוכני מזון מגוונים ומוסיקה חיה בהופעות אנרגטיות שיתקיימו בכל יום מימי הפסטיבל. הפסטיבל יחל בשעה 18:00 וימשך עד חצות. הפסטיבל יערך בגן העצמאות במרכז ירושלים, המקום האידיאלי לשבת על הדשא, לשתות בירה ולראות הופעה שווה!


מחיר כרטיס רגיל לפסטיבל הינו 40 ₪ וכרטיס עבור חיילים, שירות לאומי, סטודנטים, מחזיקי כרטיס "ירושלמי" 35 ₪ , ניתן לרכוש כרטיסם מראש באתר או בקופות במקום.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה