מחר- השקת קבוצת האוהדים: בית"ר נורדיה



מחר תתקיים מסיבת עיתונאים להשקת קבוצת האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים

מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים, המוקם על ידי אוהדי בית"ר ירושלים שמאסו בגזענות ובאלימות, יוצא לדרך במסיבת העיתונאים ביום שני בתאריך ה- 18.8.14 בשעה : 16:00 יוצג הצוות המקצועי המורכב משחקני עבר מיתולוגיים של בית"ר וייחשף הספונסר הראשי של הקבוצה.

מועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים מחזיר את האור למנורה ומעמיק את הקשר עם הערכים הבסיסיים של המועדון שאיבד את דרכו. המועדון מוקם על ידי אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות, בשנאה

ובאלימות שהשתלטו על הקבוצה אותה אהדו במשך שנים ובחרו להקים אלטרנטיבה שתפעל להחזרת ההדר הבית"רי. המועדון ישאף לממש באמצעות פעילות ספורטיבית, חינוכית וקהילתית את ערכיה המקוריים של תנועת בית"ר המשלבים בין אהבת המולדת ובין ערכי נאורות אוניברסאליים - האמונה בשוויון בין כל בני האדם ללא הבדלי דת, גזע ומין ובהיותו של "כל יחיד מלך", כדברי מייסד התנועה זאב ז'בוטינסקי.

במסיבת העיתונאים יישא דברים יו"ר הוועד המנהל הזמני של העמותה, ד"ר איציק אלפסי, שזכה לאחרונה לקבל בשם הקבוצה את ברכת הדרך מכבוד נשיא המדינה, יו"ר בית"ר בעבר ראובן (רובי) ריבלין. מועדון האוהדים המוקם בימים אלה זכה לקבל את חסותה של תנועת בית"ר העולמית בראשות עו"ד נריה מאיר.

בין היתר ייחשפו באירוע אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה, שיכלול שחקני עבר מיתולוגיים של בית"ר: הבלם האגדי סרגיי טרטיאק, שיאמן את בית"ר נורדיה בעונת הבכורה שלה; קפטן בית"ר לשעבר משה בן ארוש, שמשמש כיועץ לניהול המקצועי; ואסי ברוכיאן, שישחק בסגל הקבוצה ויכהן כעוזר מאמן. סגל השחקנים של הקבוצה יורכב מכישרונות צעירים מהעיר ומהאזור, בוגרי מחלקות הנוער המקומיות ושחקני עבר של בית"ר ירושלים.

המועדון החל לאחרונה בשיווק ומונה עשרות חברי עמותה. כל אחד מהם שילם סכום של "תל חי" שקלים (448 ₪; נוער, חיילים וסטודנטים המעוניינים להצטרף זוכים למחיר מוזל של 320 ₪). במקביל פועל צוות ההקמה של המועדון ליצירת קשר עם שורה של אנשי עסקים, שהתחייבו לסייע כלכלית לפעילות המועדון ולהקמתו. במסיבת העיתונאים תיחשף החברה הירושלמית שלקחה חסות על הקבוצה.

מסיבת העיתונאים תיערך במרכז למורשת בגין, ירושלים. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה