"צבע אדום" ללא ספק שטף את מדינת ישראל השבוע, בחגיגות הוולנטיינס שהיו הכרחיות יותר לנפש מאשר לזוגיות. אחרי תקופה לא קלה בארצנו הקטנטונת כולנו מנסים לחזור לשגרה ולהחיות את תרבות הלילה שכמעט וכבתה לגמרי. רוצים לדעת עד כמה מעניין מחכה לנו בתקופה הקרובה בעיר?!

שגרה היא הדבר הכי גרוע שאנשים יכולים לאחל לעצמם ולמוח שלהם, אך אחרי חודשי הקיץ החמים תרתי משמע, אין דבר שאיחלנו לו יותר- שגרה. צפירות בכבישים, מריבות על התור במכולת, ויכוחי סרק בשולחן שישי וכמובן- תרבות הלילה של כולנו. אנשי הלילה ובניהם בעלי מקומות בילוי רבים ספגו מכה כלכלית קשה, וכעת מנסים לחשוב איך להתייצב ולהחזיר עטרה ליושנה. בנינו? בירושלים לא היה צריך מבצע בשביל ההבנה שצריך להחיות פה משהו.

הכל נהיה אותו הדבר, דומה ולא מעניין! פתאום מצאתי את עצמי וכמוני גם חבריי, יוצאים לבלות כי חייב וכי קרוב- לא כי מעניין בעיר. עצוב לדעת שהמצב הביטחוני בארץ הוא זה שליכד אותנו ובדרך כזו או אחרת גם את אנשי הלילה. יחצנים, בעלי מועדונים ואפילו בליינים צמאים לבילוי נתרמים יחד להפעלת תרבות חיי הלילה בעיר. כן, שמעתם נכון! הרבה דברים טובים התפתחו וצמחו בזמן שישראל התאחדה מנסיבות מעציבות.

לכל אלה שמדמיינים מסיבות פול מון על כביש יפו כשלידם טסה רכבת קלה, תפסיקו לשתות! לא זו הייתה הכוונה, אלא העובדה שהרבה אנשי לילה לקחו על עצמם לחלק לנו הבליינים הטבות, מבצעים על הבר, שירות טוב יותר וכל זאת לא כדי לשחד אתכם- אך באמת להחזיר טעם טוב שכולנו התגעגענו אליו. בנות יקרות, עדיין קיץ- זה הזמן למצוא את השמלה הטובה ביותר ואפילו מעט חשופה ולצאת לקרוע את הרחבה כמה שיותר מהר ועם כמה שיותר חברות. ובאשר לגברברים החסונים של העיר? פשוט תגיעו עם חולצה מכופתרת כראוי ותיהיו ילדים טובים.

תיירים רבים הולכים לנהור לירושלים ולתמוך בנו (לפחות כך אנו מקווים), תראו להם מה ירושלים שווה, אני יכולה להבטיח שאנשי התרבות הלילית בעיר על ענפיה השונים מתכננים לנו שארית קיץ פורה במיוחד בתקווה לשקט נפשי וחיוכים.

תיהיו טובים אחד לשני, גלו סבלנות ותאהבו ללא הרף! בואו נשאר מאוחדים, אומה אחת שכולם אוהבים. זכרו- אם שותים לא נוהגים, יש מלא מוניות מחוץ למועדון.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

שלכם, יפית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה