"הוא תמיד שאף הכי גבוה שאפשר " מספרים חבריו של ליאל



הערב (יום א') יובא למנוחות סמ"ר ליאל גדעוני, לוחם בחטיבת גבעתי, בן 20 מירושלים, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. ליאל למד בתיכון גבעת גונן בירושלים, הותיר אחריו שלושה אחים והורים - אלי ומזל

בני משפחה רבים חברים וקרובים הגיעו בימים האחרונים לבית משפחתו של סמ"ר ליאל גדעוני שנהרג ביום שישי בבוקר בהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה. 
 
ליאל היה אוהד הפועל ירושלים בכדורסל הוא אהד את הקבוצה שנים ולא פיספס אף משחק. שחק רגב חברו של סמ"ר ליאל גדעוני ונציג אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל סיפר "ליאל היה נער ירושלמי שגדל עם הפועל, הוא תמיד שאף הכי גבוה שיכל, הוא תמיד ידע שהוא יהיה לוחם וישרת את המדינה ובאמת הוא הגיע לסיירת של גבעתי. אני זוכר כשהוא התגייס הוא תמיד דאג לשלב בין המשחקים של הפועל לבין השירות הצבאי ואפשר להגיד שהוא כמעט ולא פיספס אף משחק. תמיד היינו נפגשים בהסעות למשחקים של הפועל הוא פשוט היה אדם מדהים שהביא הרבה כבוד הביתה. זה נורא קשה ועצוב, המשפחה שלו קנתה לו כבר מניוי לעונה הקרובה של הפועל, הוא לא יזכה לראות את הפועל משחקת בארנה ונכנסת לעונה חדשה. לנו החברים מאוד קשה, אנחנו גם מנסים לעכל את המצב וגם לנסות לחזק את המשפחה שלו בכל הרגעים הקשים. אנחנו כמובן נמצא את הדרך הראויה להנציח את זכרו במשחק הקרוב של הפועל עם פתיחת העונה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה