שחור זה השחור החדש



בוקר של התמכרויות קשות עם שום דרך ורצון להיפטר מהן, מעצבים ישראלים שיביאו את השלום, משקפי שמש חדשים ופרויקט אחד גדול שעושה לי טוב על הלב

מה אפשר לעשות עם העובדה שאני מכורה לזוגות נעליים? מה? לא, באמת עכשיו. זה כמו להיות מכור לספורט, נראה לכם שזה עובר מתישהו? אני מניחה שלא, כי נגיד אבא שלי מכור כבר 20 שנה לספורט וזה לא עובר לו, אז גם לי זה לא יעבור (כנראה עניין של גנים), לפחות לא ב-20 שנה הקרובות. עם כל הכבוד שאלוהים יסביר לאמיר שאני לא יכולה לנעול את אותן הנעליים כל הזמן. הן נשחקות עם הזמן ונדחקות באיזשהו שלב לאחת המגירות המאובקות שלי, שאם הן הגיעו לשם זה פשוט אומר שהן כבר לא מה שהיו פעם. בדיוק כמו בזוגיות ארוכת שנים. בהתחלה הכל זוהר (הנעל נראית הדבר הכי טוב שקרה לי ולאנושות כולה) ואחרי תקופה ארוכת שנים (ובמקרהשל הנעליים שלי כמה שבועות), נעלם הקסם, מתפוגג. ככה זה. תשלימו עם גלגל החיים. ועכשיו, אחרי שאתם מקבלים אותי בדיוק כפי שאני, עם כל ההתמכרויות (לא חשבתם שאני מכורה רק לנעליים כן? יש גם תיקים, משקפי שמש וכו') בקיצור, עכשיו אתם תהיו סלחניים איתי הרבה יותר ותאהבו אותי. כי זה לא בכוונה - זאת התמכרות! ועדיין לא שמעתי על מוסד גמילה לחולים מהסוג הזה.

השבוע אנעים את זמנכם בחדשות אופנתיות מהסוג הכחול-לבן כי אין כמו המדינה המדהימה שלנו והמעצבים שלה. אז בתוך עמנו, קיים שגריר מיוחד בשם אלון לבנה שמגיע לכל מקום בעולם עם הדגמים המרשימים שלו והפעם על ליידי גאגא, שבתוך פחות מחודש נצפתה עם שלושה אאוטפיטים שונים של מעצב האופנה הישראלי. שמלה שחורה עם פתח ענק בחזה בתוספת עיטורים כסופים, שמלת מיני בזהב ושמלת משי בגזרת מקסי שעיצב במיוחד עבורה. ואני אומרת - אלון לבנה יביא לנו את השלום.

ואם כבר במעצבים עסקינן, בא לי לספר לכם על מעצב נוסף שיכול לעזור לאלון לבנה להוביל את התהליך והוא לא אחר מאשר יואב ריש. מעצב מדהים בעיניי, בעל סטודיו בכיכר רבין בת"א. הקולקציה של ריש מדברת בעד עצמה. לאחרונה הוא השיק קולקציה של שמלות כלה בסגנון רומנטי עם רקמות היסטריות, בגדי ערב מדהימים ועיצובים שייחודיים רק לו. השילוב בין קלאסיות לטרנדיות מאפיין את יצירותיו מאז ומתמיד. שווה ביקור.

סטיילינג במשקפי שמש? יש חיה כזאת. ואחרי שסיפרתי לכם על התמכרות מספר אחת שלי, מגיעה המחלה השנייה שמתגברת בקיץ ונוגסת לי בכל כרטיסי האשראי - משקפי השמש! ושאף אחד לא יגיד לי שיש דבר כזה יותר מדי משקפי שמש - כי אין. וגם לא כל משקף מתאים לכל לוק - שזאת עובדה בעייתית. מפה לשם, אני רוצה לספר לכם שטרנד במשקפיים בעונה הקרובה היא - משקפיים גדולים, מסגרות עבות והדפסים מגניבים, וזאת אחרי שבעונה הקודמת הלכנו על משקפיים קטנים ועגולים. אומנם המראה העגול נשמר גם העונה, אך מתווסף אליו מראה חתולי עם מסגרות בומבסטיות יותר שלא ישאירו מקום לשום קרן אור לחדור דרכן. בצבעים נראית מגמה עליזה במיוחד. אבל אם תשאלו אותי - שחור זה השחור החדש!

לדרום באהבה הוא לא אחר מאשר פרויקט מיוחד ומקסים שנפתח היום יום חמישי החל מ14:00-22:00 וביום שישי בין השעות: 8:00-16:00. אז מה בתפריט? עקב המצב הביטחוני בזמן מבצע "צוק איתן", עסקים קטנים מיישובי הדרום מתקשים לשווק את מרכולתם וקורסים. מצבם הקשה של העסקים הוביל את הגורמים היוזמים לפתוח בפני בעלי העסקים והאמנים מהדרום את ההאנגר 11 בחינם להקמת היריד. אז מה נוכל לקנות שם? ביגוד, הנעלה, מתנות, אביזרי אופנה, טיפולי ספא, טיפוח ועוד. הכניסה כמובן חופשית לקהל הרחב וזו הזדמנות מצוינת לעשות משהו טוב והומני. אני אהיה שם על מנת לסקר את האירוע ואני יותר מאשמח אם תגיעו לעזור לי לרכוש נעליים חדשות. אני חייבת, המצב קריטי.

מאחלת לכולם ימים שקטים יותר, 
אוהבת, בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה