חברתו לשכבה של סמ"ר עמית יאורי : "מים שקטים חודרים עמוק"



מתחילת הלחימה נהרגו 40 קצינים, נגדים וחיילים. הערב (יום ש') הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חיילים שנהרגו ביממה האחרונה ביניהם סמל ראשון עמית יאורי, לוחם מחיל הנדסה בעוצבת "סער מגולן" בן 20 מירושלים, שנהרג אתמול (יום ו') בהיתקלות בדרום הרצועה

הערב (יום ש') הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת חיילי צה"ל שנהרגו במהלך היממה האחרונה במהלך הלחימה ברצועת עזה. בין ההרוגים הותר לפרסום גם  שמו של חייל צה"ל, סמל-ראשון עמית יאורי, לוחם מחיל ההנדסה בעוצבת "סער מגולן", בן 20 מירושלים, שנהרג אתמול (ו') בשעות הערב בהיתקלות בדרום רצועת עזה. סמ"ר עמית יאורי למד בתיכון הגימנסיה שבירושלים והתגורר עם משפחתו במרכז העיר. חברתו לשכבה של עמית סיפרה לאתר ירושלים נט: "תמיד מורל ומוטיבציה לצב"א. הוא תמיד היה מקפיד ללכת לגיבושים לקראת הגיוס. הוא היה אדם ביישן וצנוע עם חיוך ענק. פעם המורה אמרה עליו 'מים שקטים חודרים עמוק' אני חושבת שזה המשפט שמתאר אותו בצורה הטובה ביותר". 

הלוויתו של סמל-ראשון עמית יאורי, בן 20 מירושלים, תתקיים מחר (א'), 27 ביולי 2014, בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

שמו של קצין צה"ל, סגן רועי פלס  לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 21 מתל-אביב, שנהרג במהלך הלילה מפגיעה ברכב משוריין של צה"ל ברצועת עזה. סגן רועי פלס הועלה מדרגת סגן-משנה לדרגת סגן לאחר מותו. הלוויתו של סגן רועי פלס, בן 21 מתל-אביב, תתקיים מחר (א'), 27 ביולי 2014, בשעה 19:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.


שמו של חייל צה"ל, סמל-ראשון גל בסון, לוחם בחיל ההנדסה, בן 21 מחולון, שנהרג הלילה במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. סמל-ראשון גל בסון הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. הלוויתו של סמל-ראשון גל בסון, בן 20 מחולון, תתקיים מחר (א'), 27 ביולי 2014, בשעה 17:00 בבית העלמין בחולון. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי בחלקת הקבר ובבית המשפחה.

 

שמו של חייל צה"ל, סמל-ראשון אברהם גרינצויג , לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 21 מפתח-תקווה, שנהרג הלילה במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. הלוויתו של סמל-ראשון אברהם גרינצויג, בן 20 מפתח-תקווה, תתקיים מחר (א'), 27 ביולי 2014, בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בפתח-תקווה. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.

 

הודעה נמסרה למשפחות טרם נמסרו מועדי הלוויות. מתחילת הלחימה נהרגו 40 קצינים, נגדים וחיילים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה