טורניר סטריטבול ירושלים יוצא לדרך



ייערך בכיכר ספרא בין התאריכים 22-24.7.14
* 100 משחקים * 1,000 משתתפים * 250 קבוצות
* 16 מגרשים * 3 ימים בכיכר ספרא 1

אגף הספורט של עיריית ירושלים, יקיים זו השנה ה-18 ברציפות את מרתון הכדורסל הגדול  במדינה בין התאריכים 22-24/7/2014  ברחבת כיכר ספרא בירושלים.

במהלך שלושת ימי המשחקים תהפוך כיכר ספרא למגרש כדורסל ענק עם 16 מגרשים ועוד מגרש מרכזי אחד גדול, חדיש ומפואר. למעלה מ-1,000 כדורסלנים וכדורסלניות ייטלו חלק במאות המשחקים שיתקיימו בשלושת ימי התחרות.

האירוע נערך בשיתוף עם איגוד הכדורסל בישראל ופיב"א העולמית, אשר החלה לקיים טורנירים בינלאומיים של סטריטבול 3X3, וירושלים, מצטרפת אף הוא לרשימה מכובדת זו ולערים נוספות ברחבי העולם.

טורניר הסטריטבול השנה ייפתח ביום שלישי, ה- 22/7/14 בשעה 19:00 בטקס מרגש במעמד ראש העיר ניר ברקת לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל. קיט, היה מהדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול הראשונים, נהרג בפעילות צבאית בעזה ולטקס צפויה להגיע כבכל שנה משפחתו, מפקדו, וחיילים מחטיבת גבעתי אליה השתייך.

בהתאם להנחיות פיקוד העורף ואגף הביטחון של עיריית ירושלים יעמדו לרשות משתתפי ובאי הסטריטבול 7 כניסות למרחבי מוגנים שישולטו ויובלטו בכיכר ספרא.כמו כן לאורך שלושת ימי התחרויות יפורסמו כל העת הנחיות ברורות למקרה אזעקה דרך הכרוז של האירוע והמדריכים במגרשים.

ביום רביעי, 23/7/14, ייערך משחק חגיגי ומסקרן של קבוצות הנכים מירושלים ובאר שבע.

יום חמישי 24/7/14 -עיריית ירושלים מצדיעה לכוכב הכדורסל עידו קוזי'קרו שפרש ממשחק פעיל,על תרומתו הרבה לכדורסל הישראלי ככלל ולכדורסל הירושלמי בפרט אגף הספורט העירוני יקיים טקס הוקרה לקוז'יקרו, מהשחקנים הבולטים ביותר בכדורסל הישראלי, ששיחק בעבר

בהפועל ירושלים ואף זכה עימה בגביע היולי"ב לפני כעשור. במהלך הטקס יוקרן קליפ על קויז'קרו וכן תוענק לו תשורה מיוחדת מעיריית ירושלים .   

כמו כן ישתתף קוז'יקרו במשחק הראווה החגיגי בהשתתפות כוכבי העבר של הכדורסל הישראלי שיוקדש למען ילדי שלוה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים שיחל בשעה 19:00.

עוד קודם לכן תתקיים סדנת כדורסל מקצועית לכל משתתפי הסטריטבול אותה יעביר מאמן הפועל ירושלים בכדורסל דני פרנקו. 

יום הנועל של סטריטבול ירושלים יהיה יום ההכרעות של הטורניר עם דרמות ומשחקים צמודים יסתיים במשחקי הגמר שיכריעו מי יהיו אלופי סטריטבול 3X3 ירושלים 2014.

במהלך שלושת הימים ייערכו גם תחרויות פתוחות לקהל הרחב עם פרסים לזוכים. הכניסה לכיכר פתוחה לקהל הרחב, הרישום לטורניר מתבצע דרך האתר העירוני של עיריית ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה