יחד מחזקים את תושבי הדרום



עובדי הקואופ הירושלמים מסניפי הפלמ"ח, הגבעה הצרפתית ומעלה אדומים מילאו את מקומם של העובדים באשדוד ואפשרו להם ליהנות מיום פינוק בקיבוץ נחשולים

רשת 'קואופ ישראל' הוציאה את עובדיה ובני משפחותיהם מסניף אשדוד וניר גלים לזמן להתרעננות והפוגה מההזעקות ומטחי הטילים, כ-25 עובדים וילדיהם יצאו לרענון בקיבוץ נחשולים למשך 3 ימים ו-2 לילות. העובדים ובני משפחותיהם נהנו ממגוון הפעלות לכל המשפחה, ארוחות מפנקות וכן הפתעות שונות.

בנוסף לעובדי הסניף מאשדוד, הצטרפו לנופשון גם מפעילי הצרכניות קואופ שופ בכפר, הפועלים בקו העימות הראשון.

אלי ניסים (אב ל-5), מנהל סניף הקואופשופ בכפר ניר גלים הסמוך לאשדוד, שיצא לנופש עם משפחתו סיפר "היה מדהים לשנות את האווירה ולישון ללא אזעקה לאחר תקופה ארוכה של מתח מאוד גבוה". ניסים הוסיף 'אחרי שלוש רקטות שנפלו ברחוב ואחת בחצר שלי, זו הייתה אתנחתא נחוצה מאוד, אני מודה לקואופשופ שחשבו גם על הילדים שלנו והוציאו אותם מטווח האש. זו תחושה מדהימה- הם ממש כמו אבא ואימא".

את מקומם של העובדים באשדוד מילאו עובדים משאר סניפי הרשת אשר דאגו להמשך הפעילות השוטפת, ביניהם גם עובדים ירושלמים מסניפי הפלמ"ח, הגבעה הצרפתית, מעלה אדומים ועוד.

מנכ"ל רשת הקואופעופר פיינשטיין "קצרה היריעה מלתאר את מסירותם של עובדי הסניפים בדרום, וסניף אשדוד בפרט, אשר הגיעו לעבודה ושמרו על מורל גבוה, תוך מתן שירות ודאגה אישית ללקוחות הסניף, גם כשנשמעות אזעקות ורעמי הטילים". פיינשטיין הוסיף "חוסנה של חברה נמדד בראש ובראשונה בעובדיה, ואנו באמצעות מערך הרווחה והמנהלים האזוריים בשטח נמצאים בקשר ישיר מול העובדים לכל צורך שעולה.ההחלטה להוציא את העובדים להתרעננות התקבלה כמובן מאליו, כמו גם הצטרפותם של מפעילי הצרכניות בקואופשופ בכפר, אשר נמצאים ממש על קו העימות. אנו שמחים שיכלנו להפיג ולו במעט ממתחי התקופה האחרונה ".

 

תמונה: באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה