המכירה שלא תרצו לפספס



בוקר חדש וספורטיבי עם חדשות אופנתיות על קולקציה אורבנית ומגניבה, בגד ים בניחוח פיפטיז, פינת סיילים שלא תשאיר לכם שקל פנוי, חנות שמצליחה להפתיע אותי כל פעם מחדש ומכירה אחת שממש לא תרצו לפספס. אז קדימה, מתחילים...

זה הבוקר הכי ספורטיבי שלי, כך הצהרתי! כן, גם אם נראה לכם שחברות שלי בקושי אוכלות ושאמא שלהן היתה רזה כשהיתה צעירה ואבא שלהן היה שלד ורק בגלל זה הן נראות ככה, זה הכי בולשיט. כי גנים זה שקר. ועכשיו כשגיליתי לכם את הסוד הכמוס של החברות הדוגמניות שאוכלות פשוט הכל כולל ציפס ופיתה עם נוטלה ועושות ספורט 10 פעמים ביום אז תאהבו אותן יותר. נכון? בכל אופן גם אם לא, הספורט הבוקר היה יוצא מן הכלל. לרגע לא חשבתי לוותר לעצמי בזמן הTRX וכל תרגיל התחיל בקללה על עצם קיומה של המאמנת שלי ובסוף האימון נישקתי אותה כמו תמיד. אלו יחסי אהבה-שנאה תמידית, וטוב לה עם זה, אז גם לי. מהון להון (או יותר נכון מאון לאון), החלטתי שאחרי שהייתי תלמידה מצטיינת וקיבלתי 100 בשיעור הבוקר, תורי לפנק את עצמי בשופינג, כי זה תמיד הולך ביחד. ועכשיו, כשיש בלאגן עם החמאס, קרי-מלחמה של ממש, הקניונים ריקים. שכנעתי את עצמי שדיזנגוף סנטר כולו מרחב מוגן (כי יש מעליו חניון) ועוד כל מיני המצאות ושקרים שסיפרתי לעצמי כדי למנוע פחד. כן כן, מעדיפה בזמן אזעקה להיות שם מאשר בחדר המדרגות של הבניין שלי. שונאת חדרי מדרגות, ובעיקר כשהם עמוסים בשכנים שרק קמו מהשינה עם שמיכה על הראש. האם רק בת"א כל השכנים נמצאים בבתים בכל אזעקה?! מה עם עבודה חברים? מין תחושה של פדלאות וחוסר עשייה בבניין הזה, חייבת לעבור דירה. בקיצור הלכתי לשופינג. ומה גיליתי?
ראשית חנות חדשה והורסת פלוס קולקצייה אורבנית שעושה לי חשק לבזבז את כל הכסף שחסכתי ב-24 שנותי (שזה בערך 100 שקל פלוס מינוס) על החנות ההורסת אלף-אלף. טוב, אז קודם כל איילת הרמל ואפרת לוין או בקיצור אלף-אלף הן שתי מעצבות שראוית להערכה בעיני. קולקציית הקיץ שהושקה לאחרונה בחנות כוללת צבעוניות וקלאסיות מושלמת. חצאיות ארוכות, שמלות בגיזרת מידי, בדים מגניבים, חולצות מחוררות, ודוגמנית אחת הורסת בשם אניה מרטירוסוב שמעוררת השראה בעצם קיומה. בקיצור, מפה לשם רכשתי לעצמי שמלת קז'ואל ממש לא מתאמצת אבל היא האחות של הבייסיק. ממליצה לקפוץ לביקור - ותגידו ששלחתי אתכם. 
הערב, יום חמישי ועד יום שישי בלבד - תתרכזו, יימכרו כל פריטי האופנה הנדירים מבית היוצר של בוגרי שנקר 2014. במכירה תוכלו למצוא, אקססוריז, בגדים, נעליים ותיקים והכל כמובן בעבודת יד. המכירה המדוברת תיערך בקומת המחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר שנקר, קומה 4, בניין פרניק. אנה פרנק 12, רמת גן. טווח המכירים הוא בין 100-7000 ש"ח. ממליצה בחום - אין יותר מרשים מפריט שרק לך יש, שהוכן בעבודת יד של המעצבים הצעירים! אני נמצאת שם ב-19:54 (כי הפתיחה ב-20:00).
רטרו זה הכי אחי, אז אל תגידו לא ידענו על אופנה חדשה בבגדי הים. נו טוב, אז זה נכון שכל פעם אנו חוזרים אחורה, ושוב קדימה, ושוב אחורה והפעם אנחנו חוזרים לפיפטיז עם בגדי ים שלמים ומרשימים. בגזרת בגדי הים התרשמתי מאוד מבגד הים בגווני שחור-אדום-לבן של בל-אנד-סו בשיתוף עם דיווה, בגד ים פרחוני של חברת קאלה ובגד הים השלם של רנואר. העונה מגמת הסטרפלס עולה לקדמת הבמה בבגדי הים השלמים ולמי שמעדיף ביקיני - תחתון גבוה וסטרפלס זה שיא האופנה, אז סתם שתדעו.
קסטרו משחקים אותה ועולים מדרגה בפעם נוספת. והפעם, עם הקולקציה העתידנית לסתיו-חורף 2014-2015. הדפסים אתניים מדהימים, גלאביות, טאץ' ספורטיבי, עם נגיעה של רוק'נרול וחצאיות ברך. בתחום הגברברים (שלא תגידו ששכחתי אתכם) - בגדי קזו'אל עם טאץ' אתני שניתן ללבוש ליומיום ולערב. בקיצור יש למה לחכות, אני התאהבתי.
פינת הסיילים החביבה עלי :
חייבת לגלות לכם על פיינל סייל משוגע במנגו: עד 70% הנחה על קולקציית הקיץ לנשים ועל קולקציית הקיץ של מנגו ילדים, בכל חנויות הרשת. בנוסף תתפלאו אבל התרשמתי ביותר מסייל בגזית: 50% הנחה על הזוג השני - רכשתי שני זוגות מדהימים - לכו לראות. הסייל כמובן בכל חנויות הרשת. פלוס סייל בסטורי - אחת החנויות היותר אהובות עלי: בין 20%-50% הנחה על כל קולקציית הקיץ עד יום ראשון ה-20.7, בכל סניפי סטורי. סייל אחרון ומגניב בהחלט הוא בגולף - מכירת סוף עונה, עד 50% הנחה - עד גמר המלאי בכל סניפי הרשת! אז אל תגידו לא ידעתי, לא שמעתי ולמה את אומרת רק עכשיו?
תקנו ותהנו
אוהבת אתכם,
בר.
 
תעקבו אחרי באינסטגרם לעידכונים וחדשות אופנתיות: @bar_marom


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה