אירועי הBLIND DAY המסורתיים יתפרשו השנה לאורך כל חודש יוני. האירועים יחלו היום בשל כך שהשנה ה6.6 נופל על יום שישי בין האירועים: סטנד אפ בחשיכה בסינמטק ירושלים, סדנה ללימוד איפור מותאם לנשים עם לקויות ראייה ועיוורון; טקס סיום של תחרויות בישול מקומיות שנערכו בכל הארץ לעיוורים ולקווי ראייה ועוד

הבליינד דיי, הוא יום ההזדהות עם ציבור האנשים עם עיוורון ולקויי ראייה בישראל. זו השנה הרביעית בה הוא מתקיים בכל רחבי הארץ, כל זאת במטרה להגביר את מודעות הציבור לאוכלוסייה זו ולשילובה בחברה.

משרד הרווחה, משתתף במימון וקיום הפעילויות ביחד עם כלל ארגוני העיוורים. ברחבי הארץ יתקיימו פעילויות שונות ביניהן סדנאות, טקסים והצגות.

העיר ירושלים מציינת את היום במספר אירועים:

כנסת ישראל תארח את הבליינד דיי ליום של דיונים, מודעות ופעילויות, את היום יארחו ח"כ קארין אלהרר וחברי סיעת יש עתיד. במסגרת היום יתקיימו דיונים בוועדות ופעילויות חווייתיות נוספות.

סטנד אפ בחשיכה בסינמטק ירושלים במסגרת אירועי פסטיבל צמיד. עתידים להשתתף אורי גוטליב, משה פרסטר, שאולי בדישי, מני מלכה, רועי תברי ועוד.

הסברה יצירתית וחווייתית בבניין שערי העיר בירושלים ע"י צוות המרש"ל.

"נוער יחד" יערוך פעילות חווייתית והסברתית בדוכנים.

האירוע המרכזי יתקיים ב19.6 במסגרת צעדה שנתית בשביל העיוורים ביער בן שמן ומסע אופני טנדם של קבוצת "כן ולא" בשת"פ עם קק"ל, בסיום תתקיים הרקדה ושירה בציבור. נקודת התכנסות: עד השעה 9.00 בכניסה הראשית הדרומית בפנייה לכפר דניאל.  סיום ב"חניון העיוורים".

באדיבות דוברות משרד הרווחה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה