אחרי חג הפסח הארוך נפתחת עונה הרחצה האהובה, אך השנה יותר מכל שנה אחרת מחכה לבלייני העיר הפתעה מיוחדת במינה. עולם הלילה הקיץ הזה ממש, אבל ממש הופך את חוקי המשחק ופתאום הכול יהפוך לבהיר יותר

אני משערת שלא הבנתם את הפתיח המלהיב שלי, אנמק בהתרגשות- הקיץ אשר בא עלינו לטובה הולך להיות חם מהרגיל. אתם ודאי שואלים למה? בשביל זה אני פה- חיי הלילה בעיר עולים עוד מדרגה בשיפור האיכות ומכינים לנו מסיבות צהריים, מסיבות בריכה, הפקות מדבר (אל תשאלו אותי מה זה אומר אני עוד מבררת זאת) וכל זה בעלויות מטורפות.

ירושלים הבינה כי הקיץ מנצח ויותר בליינים נוטשים לכיוון המרכז לנטרל את החום המייגע. יחצנים מן השורה הראשונה בתל אביב כבר עושים זאת שנים, מסיבות חוף ומסיבות בריכה על הגגות הגבוהים בעיר ממש לא תופעה חדשה- רק צריך להיות מעורבבים עם אנשי הביצה ויש לנו כרטיס כניסה לבפנים. סלבס ואנשי עסקים רבים מגיעים למסיבות הצוננות האלה (ברור איך לא? מלא בקיני מתרוצץ שם), אז גם בירושלים אימצו את הרעיון וחשבו רבות כיצד ניתן להיות יצירתיים בעיר ללא ים.

האנשים הנכונים מתכננים לנו מסיבות בריכה ובעיקר מסיבות רחוב רטובות במיוחד. השמועה מספרת על דיגיים תוצרת חו"ל שיגיעו לבקר הקיץ וכך גם יעלו עלויות הבילוי. כרטיס כניסה יעלה לנו ביוקר (אך לגמרי שווה את זה), אלכוהול בטעמים, אוכל והרבה מצב רוח יקר. למה הכוונה? אם אנחנו רוצים איכות היא תעלה כסף ותנו לי לחדש לכם, גם בתל אביב משלמים והרבה יותר.

אני כבר מדמיינת מוסיקה אלקטרונית ברקע, בריכה קרירה, אני יושבת על שפת הבריכה עם כוס

בירה מזיעה (איך אני אוהבת) ומצחקקת על כמה בחורות ששתו יותר מידי וחושבות שהן בקליפ אירופאי. את החוויה המטורפת הזאת הקיץ אני ללא ספק חולקת עם חבריי ונחשו מה? גם למסיבות הרחוב המגניבות עם רובי המים והגופיות הזרוקות אני אגיע ואתקרחן! ירושלים מתקדמת ומגוונת את תרבות הבילוי שלה. מי אמר שצריך לצאת מהעיר בקיץ הקרוב? למנות נהג תורן? להעסיק את עצמינו בהמון כאב ראש? לוקחים מונית למרכז העיר וכולנו נהנים יחד.

רק מהמחשבה על הקיץ הקרוב נהיה לי חם. צריך לחדש מלתחה קצרצרה ולעבוד על שיזוף נכון (וגם קצת על תזונה). כל המידע הדנדש הזה רק על שעות החמה, חכו לחידושים הבאים עלינו לשעות הלילה בברים ומועדוני העיר. הכול בפעם הבאה...

עד לסופ"ש הבא,

צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים!

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה