הדרת נשים גם בגבעת זאב



הבעלים של מספרת 'פרפר', מספרת נשים וגברים הממוקמת בגבעת זאב, הופתע הבוקר (יום ג') כשראה שהשחיתו את חלונות המספרה: "כשהגעתי למספרה ראיתי מעשה הדומה לפעולת "תג מחיר". ריססו את פני דמות האישה שמופיעה על גבי החלון"

במועצה מקומית גבעת זאב גרים יחד חילונים ודתיים, ובמשך שנים חיו שני המגזרים זה לצד זה ללא הפרעות. בתקופה האחרונה הורגשה התחזקותו של הצביון החרדי כאשר הוקמה שכונה חדשה הנקראת "אגן איילות".מספרת 'פרפר' הבוקר
 
לפני כחודשיים שמענו על מקרה בו התבקשה בחורה לשבת בחלק האחורי של האוטובוס כחלק מניסיון להפוך את האוטובוסים שעוברים בשכונה לקווי מהדרין. 

הבוקר הדרת הנשים עלתה מדרגה, כשבמרכזה המסחרי של השכונה הושחתו חלונות של מספרה -רוססה דמותה של אישה (בעלת פנים ושיער) המופיעה על גבי חלון המספרה.
בסרטון ממצלמות האבטחה שהגיע למערכת 'ירושלים נט' רואים בבירור כי מדובר בבחור חרדי שמשחית את דמות האישה.
 

רוני טל, הבעלים של מספרת 'פרפר', המספרה שחלונותיה הושחתו, שוחח עימנו. "יש לי מספרת נשים וגברים בגבעת זאב כבר 20 שנה. בחזית המספרה מופיעות שתי דמויות של נשים המציגות החלקה יפנית, כאשר הדמויות מציגות פנים ושיער בלבד. אין כל פן פורובקטיבי בתמונה. היום בבוקר, כשהגעתי למספרה, הופתעתי לגלות שביצעו מעשה הדומה לפעולת "תג מחיר". ריססו את החלונות והדמויות על גבי המספרה." 
החשוד ממצלמות האבטחה

עוד הוסיף רוני: "זה לא לעניין. כבר שנים שאנחנו חיים בשלום זה לצד זה, ומכבדים כל אחד את דעותיו של האחר, ולמרות זאת באים ומשחיתים לי את העסק. אם אותו אדם היה מגיע ומבקש ממני להוריד את התמונה, אני חושב שהייתי אפילו שוקל זאת, אבל כשמתנהגים ככה זה סתם יוצר כעס. כך לא נוהג אדם מאמין".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה