אליפות גוש עציון בפתח



דורון שפר פתח את אירועי הספורט של גוש עציון לקראת אליפות גוש עציון המרכזית ה-12 שתיערך ביום שישי ה-4 באפריל 2014. קרוב ל-2000 רצים צפויים להשתתף באליפות השנה

דורון שפר,מגדולי הספורטאים של ישראל פתח את אירועי הספורט של גוש עציון באירוע חגיגי שנערך במרכז הקהילתי של גוש עציון.שפר הוזמן כאורח הכבוד של מועצת גוש עציון ומתנ"ס גוש עציון,לפתוח את אירועי הספורט של הגוש שיחלו רשמית עם אליפות גוש עציון שתתקיים השנה זו הפעם ה-12.אליפות גוש עציון ע"ש זאב סגל תיערך ביום שישי ד' בניסן תשע"ד, ה-4 באפריל 2014 החל מהשעה 06:30 בבוקר.

לפני תחילת האירוע החגיגי ערך ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל לשפר קבלת פנים חגיגית בלשכתו והעניק לו כתשורה ספר אודות ההיסטוריה של גוש עציון ובקבוק יין ייחודי עם כל החתימות של ותיקי מכבי תל אביב והפועל ירושלים כחלק מפרויקט ההנגשה של אולם הספורט בגוש.שפר מבחינתו העניק לראש המועצה את ספרו "ענני" בהקדשה אישית.  

במסגרת האירוע החגיגי קיים שפר בגוש עציון  את הרצאתו, בה הוא גולל את סיפור חייו מההצלחות הגדולות במדי מכללת קונטיקט ארה"ב, דרך התארים והישגים במכבי תל אביב,הפועל ירושלים,גליל עליון  ונבחרת ישראל,דרך ההתמודדות במחלת הסרטן ועד לחזרה בתשובה.

דוידי פרל,ראש מועצת גוש עציון :" שמחתנו לארח בגוש עציון את דורון שפר שהוא ללא ספק אחד הסמלים הגדולים של החברה הישראלית. דורון מהווה דוגמא ומופת להתמודדות אמיתית עם אתגרי החיים הן בשל עברו המפואר  בספורט הישראלי והן בהתפתחותו האישית ועשייתו החינוכית .אנו מתרגשים לקראת אליפות גוש עציון שתתקיים בפעם ה-12 ברציפות.אליפות גוש עציון הינה ייחודית מהרבה היבטים  ומעניקה לרצים חוויה מרתקת ומעניינת ולמעשה הרצים חווים את גוש עציון דרך הרגליים.גם השנה נקיים את מרוץ מיוחד למען ילדי שלוה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהאליפות ומאיתנו. אנו רואים בכך זכות גדולה לערוך את המרוץ למען שלוה כחלק מהפעילות הרחבה שלנו למען הקהילה  ובעיקר נשמח לארח גם השנה את כל הרצים והרצות באירוע ספורט ובריאות לכל המשפחה".

בני לוי ,מנכ"ל מתנ"ס גוש עציון :":"אליפות הספורט ע"ש זאב סגל היא אחד מאירועי הספורט המרתקים והססגוניים המתקיימים בגוש עציון. אליפות הספורט מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי ככלל ואת והספורט והספורטאים בגוש עציון בפרט.המספר הרב של המשתתפים באליפות מעיד על תנופת הספורט הגדולה שעוברת על גוש עציון בשנים האחרונות ואנו נמשיך לפעול במלוא המרץ והכוח להגדיל את מספר אירועי הספורט הן המקצועני והן בעממי לרווחת כל התושבים".

 דורון שפר:"התרגשתי להגיע לגוש עציון, להכיר מקרוב את המקום ואת האנשים ולפתוח את אירועי הספורט של גוש עציון.ישנה חשיבות רבה בקידום אירועי הספורט הללו שמעבר לפן התחרותי מעניקים מקום חשוב ועיקר לאורח חיים בריא ומאוזן ומעודד לפעילות ספורטיבית מקצוענית ועממית כאחד.שמחתי מקבלת הפנים הלבבית אצל ראש המועצה דוידי פרל ואין לי ספק שהתנופה הגדולה בענף הספורט בגוש עציון בשנים האחרונות תמשיך ותגדל גם בשנים הקרובות".

אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון המוכרת כתחרות ארצית רשמית הינה אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל,המתקיימת בגובה למעלה  מ-900 מ' מעל פני הים.

אליפות גוש עציון המציינת השנה 12 שנים להיווסדה כוללת: אקוואתלון ( שחייה וריצה ) ,מרוץ ריצה 10,000 מ', מרוץ אופניים 10,000 מ' ,מרוץ ריצה של 5,000 מ' ומרוץ אופנים של 5,000 מ'.כמדי שנה מושכת אליפות הספורט המרכזית של גוש עציון את בכירי הרצים בישראל, כאשר הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט הם אלופת ישראל נילי אברמסקי והאחים רן ודן אלתרמן .יצוין כל המקצים עוברים בין נופיה הקסומים ועוצרי הנשימה של גוש עציון.

כמסורת שהתפתחה בשנים האחרונות,גם השנה יקיים המינהל הקהילתי של גוש עציון מרוץ עממי לכל המשפחה שיוקדש כולו למען ילדי שלוה,ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

במקצה העממי  באורך שני קילומטרים, צפויים לרוץ יחד למען שלוה,ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, מנהל מרכז קהילתי גוש עציון,בני לוי,הנהלת ארגון שלוה וילדי שלוה מירושלים ומגוש עציון.בנוסף,במסגרת אליפות גוש עציון ייערך השנה מרוץ צה"ל בו ישתתפו מאות חיילים מיחידות שונות הנמצאות באזור גוש עציון.

בשל הביקוש הרב והעלייה המשמעותית בקרב המשתתפים בשנים האחרונות במקצים השונים של האליפות ,הערכת המארגנים היא שהשנה ייטלו חלק באליפות גוש עציון למעלה מ-2000 רצים ורצות. 

האליפות נוסדה לזכרו של זאב סגל ז"ל שהיה חובב ספורט מושבע ובעיקר מרוצי ריצה  וצעדות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה