לקראת הדיון בבג"ץ: סגן שר האוצר מיקי לוי "אין מניעה לפתיחת הסינמה סיטי בשבת"



סגן שר האוצר, חה"כ מיקי לוי וחברי סיעת "התעוררות" בירושלים, המובילה את המאבק לפתיחת מתחם הסינמה סיטי בירושלים בשבת, ערכו סיור משותף באזור מתחם הסינמה סיטי החדש, במטרה להמשיך ולחזק את פתיחתו בשבת

ביום שלישי שבוע שעבר לצד ההשקה החגיגית של מתחם הסינמה סיטי בירושלים קיימה תנועת התעוררות הפגנה  אליה הגיעו מעל ל-300 מפגינים, אשר דרשו את פתיחת המתחם גם בסופי שבוע, לרווחת הציבור הרחב בירושלים.

כזכור, בחודש יוני האחרון, הגישו פעילי תנועת "התעוררות" עתירה לבג"ץ, בדרישה לאפשר את פתיחת מתחם הסינמה סיטי גם בשבת. בעתירתה, ציינה התנועה כי ההסכם אשר נחתם בין עיריית ירושלים, משרד האוצר ובעלי הסינמה סיטי, אשר כולל סעיף אי-פתיחת המתחם בשבת, פוגע בציבור החילוני והפלורליסטי בירושלים ובסביבתה. הדיון בעתירה צפוי להתקיים ב-13 למרץ.

אתמול (יום ב') סגן שר האוצר, מיקי לוי וחברי תנועת התעוררות ערכו סיור משותף בנוגע לסוגיית פתיחת המתחם בשבת. 

סגן שר האוצר חה"כ מיקי לוי: " כשעלתה הסוגיה בדקתי את הנושא לבקשת שר האוצר לפיד עם גורמי המקצוע ומבחינת משרד האוצר אין מניעה לפתיחת הסינמה סיטי בשבת".

סגן ראש העיר ירושלים ויו"ר תנועת "התעוררות", עופר ברקוביץ': "אני משוכנע שבית המשפט ימצא לנכון למנוע את הפגיעה הגדולה בציבור החילוני, הציבור הלא יהודי וציבור התיירים הפוקד את העיר, יורה לשנות את ההסכם המקורי ולאפשר את הפעלת המתחם גם בשבת"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה