אשדוד פגשה את רביבו ובית״ר 0:1 לטובת אשדוד



מ.ס אשדוד מול בית"ר י-ם זה תמיד מעניין. בעיקר שדוד רביבו נמנה על הסגל של בית"ר. בית"ר עם הצרות שלה תרצה לקלקל את מאזן הבית של אשדוד. מחירי כרטיסים 80/40 ש"ח
המשחק הסתיים עם יתרון של מ.ס אשדוד על הצהובים

האם אשדוד תמשיך לשמור על מאזן הבית שלה נקי מהפסדים גם במוצאי שבת באזור השעה 22:00? את זה נראה, אחרי שבית"ר י-ם תגיע לאשדוד. בית"ר מגיעה עם הצרות שלה והמעמד הרעוע של המאמן, אלי כהן. 

לא משנה, מה המצב של הקבוצות, או מה המצב בטבלה, משחק בין אשדוד לבית"ר י-ם הוא תמיד מעניין ביותר. גולת הכותרת של המשחק הזה תהיה החזרה של דוד רביבו לאצטדיון שבו בילה את מרבית הקריירה ולמרות שהוא לא צפוי לפתוח בהרכב באשדוד תכננו טקס מיוחד לקפטן העבר שעזב בטונים צורמים בסיום העונה שעברה. עם זאת, בקבוצה אמרו שהפנייה להתאחדות נדחתה בגלל דקת הדומיה לזכרו של אריק איינשטיין. המאמן ניר קלינגר מתכנן כמה שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול רעננה: ההפתעה הגדולה - כנראה שהשוער, מרציאנו, לא יפתח בשער ובמקומו יעלה משפטי.

עופר ורטה יחזור להרכב וישראל ראש ישוב לעמדת הבלם במקומו של שי מימון. גדי קינדה ייעדר בגלל הרחקה, כשגיא צרפתי ייפתח במקומו בקישור וחאתם עבד אלחמיד יחזור להרכב על חשבונו של בנצי מושל.

המאמן ניר קלינגר התייחס להבדלים בין משחקי הבית של הקבוצה למשחקי החוץ ואמר: "השאלה הזאת כרגע לא מעניינת אותי כרגע כי ככל שמדברים על זה וטוחנים זה נכנס למקומות לא נכונים. בהתייחס למשחק הקרוב מול הקבוצה מהבירה אמר המאמן: "אנחנו משתדלים לא להתעסק ביריבה למעט עניינים טקטיים ולא נחרוג מהעניין הזה ונמשיך לעסוק בכדורגל ובסגנון. נלמד את בית"ר כמו שאנחנו לומדים כל קבוצה".

בהתייחס לחזרה של דוד רביבו למגרש בו גדל אמר המאמן: "כל מאמן מגיע עם 11 השחקנים הכי טובים שלו, אלא אם כן יש פציעות הרחקות. שחקן זה או אחר אני מניח שלא ישפיע על התוצאה באופן ישיר. בנוגע לרגשות של דוד צריכים לשאול אותו ואלו דברים שאני לא יכול לתת את התשובה עליהם. אנחנו רוצים להמשיך ולקדם את הצעירים המוכשרים שלנו ולפתח אותם ושזה לא יתנגש עם המטרות שלנו שלא נסתבך במאבקי התחתית ולמעלה מכך".

הרכב משוער בית"ר ירושלים

שוער: אריאל הרוש
מגנים: אלי דסה, אנדרו מולמו
בלמים: אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו
קשרים: טל כחילה, אופיר קריאף, סנטיהו סולליך, צחי אליחן, אבירם ברוכיאן
חלוצים: אבירהים באנגורה (איציק כהן) 

הרכב משוער מ.ס אשדוד
שוער: אופיר מרציאנו
מגנים: עופר ורטה, ג'ואן אושאניאווה
בלמים: יא יא פטי,ישראל ראש
קשרים: רועי בקל , חאתם עאבד אלחמיד (בנצי מושל), אלכסנדר דוידוב, גיא צרפתי,דוד סולארי
חלוץ: ירו בלו

צפו במשחק בעונה שעברה בין אשדוד לבית"ר י-ם



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה