שמעון פרס ומנחם בגין נפגשים בתערוכה



תערוכות צילום חדשות על חייהם של שמעון פרס ומנחם בגין יוצגו החל מהיום (ד') במתחם התחנה בירושלים

פסטיבל לימוד FSU ירושלים יציין  את יום ההולדת ה-90 של נשיא המדינה שמעון פרס ו-100

שנה להולדתו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, ויציג שתי תערוכות צילום יוצאות דופן המתעדות את מסלול חייהם ותרומתם למדינה של שני האישים. 


טקס הפתיחה של התערוכות, שייערך היום, יום רביעי, 13 בנובמבר 2013, בשעה 12:00, במתחם התחנה, ירושלים, יתקיים במעמד ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ובני משפחת פרס ובגין. נשיא המדינה שמעון פרס צפוי אף הוא לבקר בתערוכות.


 

 

 

 

"מרחוב וילנה בוישנייבה לרחוב הנשיא בירושלים" היא תערוכת צילום על ילדותו, מפעל חייו, פועלו וחזונו של נשיא המדינה, שמעון פרס, במלאת 90 שנה להולדתו. אוצר התערוכה הוא יורם דורי והיא הוצגה לראשונה במאי 2013 בעיירת הולדתו, וישנייבה שבבלרוס, במסגרת פסטיבל לימוד בלרוס.


"מנחם בגין- ציוני דרך" - היא תערוכה המוקדשת לציון 100 שנה להולדתו של רוה"מ המנוח מנחם בגין, ומספרת באמצעות תצלומים את תולדות חייו כמפקד האצ"ל, ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל וזוכה פרס נובל לשלום. גם תערוכה זו הוצגה לראשונה במאי האחרון בעיירת הולדתו, ברסט שבבלרוס, במסגרת פסטיבל לימוד בלרוס.


"זה כבוד גדול עבורנו להביא לירושלים ולהציג בפני הציבור את שתי התערוכות על פרס ובגין שהוצגו עד לפני מספר שבועות במקום הולדתם בבלרוס", ציין חיים צ'סלר, מייסד לימוד FSU. "ירושלים היא המרכז הרוחני והמדיני של העם היהודי והחלטנו לקיים בה השנה כנס לימוד שמוקדש כולו לתרומתם של יהודי בריה"מ לשעבר לתרבות היהודית והעולמית". 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה