אמנות זו שפה בינלאומית



110 בני נוער מוושינגטון ודרום אפריקה התארחו לאחרונה במרכז 'יד חריף' במסגרת שוּתפות 'ביחד' של הסוכנות היהודית בה שותפות המועצה האזורית מטה יהודה, עיריית בית שמש, העיר וושינגטון ומדינת דרום אפריקה.

מדי שנה מתארחים עשרות בני נוער מחו"ל אצל משפחות באזור שפותחות את ביתן ובעיקר את ליבן ועורכות פעילויות משותפות עם בני נוער ממטה יהודה ובית שמש. השנה כלל האירוח חוויה שונה ומיוחדת: בני הנוער הגיעו בבוקרו של יום שישי למרכז 'יד חריף', מרכז האמנויות שמפעילה המועצה האזורית מטה יהודה, שם חוו בני הנוער את העשייה המשותפת והכירו האחד את השני באמצעות תחומים שונים באמנות כמו מחול ומוסיקה.
טל בן אור מנהל יד חריף ונציג שותפות ביחד עמית זהבי בנו את התוכנית המיוחדת. הנערים והנערות נחלקו לשלוש קבוצות מעורבות והתנסו בכל שעה בתחום אחר. את תחום המחול הובילו מרוין וטריסי, מורי ההיפ-הופ במרכז שעלו מארצות הברית ומאוסטרליה. שיעורי האמנות הועברו על ידי לימור, רכזת האמנות ב'יד חריף'  ושרון, המורה לאיור. דיויד, המורה למוסיקה, שעלה לישראל מדרום אפריקה, העביר סדנת תיפוף.

"היום עבר באופן מושלם. כולם רקדו, יצרו וניגנו והכל בחיוך רחב", סיכם בן אור את האירוע. "שמחנו לקחת חלק בפעילות חשובה זו שמחברת בין קהילות יהודיות בכל העולם".
ראש המועצה, משה דדון, בירך את בני הנוער, האורחים והמארחים, ואמר כי "מטה יהודה היא קהילה ובית לתושביה ולבני נוער ובוגרים מהארץ ומקהילות יהודיות בכל רחבי העולם. אמנות זו שפה בינלאומית שמחברת בין אנשים. אני מברך על היוזמה של שותפות ביחד ושל מרכז יד חריף ששמו הולך לפניו, מסתבר, גם בעולם".

 צילום: בני הנוער ביד חריף באדיבות דוברות מועצה אזורית מטה יהודה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה