אלישע פלג: "צעדת ירושלים היא אחד מאירועי השיא הגדולים בישראל"



בעיריית ירושלים עובדים מסביב לשעון להשלים את ההכנות לצעדת ירושלים, שתתקיים ב-4.10. אורי מנחם: "מחמם את הלב לראות את עשרות אלפי הצועדים". סימון אברהם: "הצעדה היא חגיגה אמיתית"

ירושלים מתכוננת  לצעדת ירושלים המסורתית, שתתקיים ב-4.10, חול המועד סוכות. עו"ד אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים, אמר לקראת הצעדה: "צעדת ירושלים המסורתית היא ללא ספק אחד מאירועי השיא הגדולים ביותר בישראל במהלך חול המועד סוכות, עם עשרות אלפי משתתפים מהארץ ומחו"ל, הבאים לצעוד בנופיה המיוחדים של העיר. מדובר באירוע ססגוני ומרהיב, שהפך למסורת מבורכת ולחלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים".

 

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני, שמפיק את האירוע: "צעדת ירושלים הינה אחד מאירועי הספורט היפים והגדולים של ישראל, אליה נוהרים עשרות אלפים צועדים שעולים לרגל לירושלים. מחמם את הלב לראות את עשרות אלפי הצועדים יצטרפו כעשרת אלפים צועדים מרחבי העולם, שבאים לתמוך במדינת ישראל ובירושלים במיוחד בתקופה זו. המשתתפים ייהנו ממגוון מסלולי צעידה בדרגות קושי שונות, שיעברו באתריה ונופיה המיוחדים והקסומים של ירושלים".

 

סימון אברהם, מנהל צעדת ירושלים, הוסיף: "צעדת ירושלים המסורתית תופסת תאוצה משנה לשנה עם  מספר רב של צועדים שגדל בכל צעדה. השנה הוספנו עוד מסלולי צעידה למטיבי לכת ומסלולים שמתאימים לכלל המשפחות בכדי לחוות את ירושלים דרך הרגליים. כמו כן, השנה יעבור המצעד החגיגי ברחוב המלך דוד, שיהיה ססגוני במיוחד עם עשרות קבוצות ייצוגיות מהארץ ומעולם, תזמורות ומיצגים. צעדת ירושלים היא ללא ספק חגיגה אמיתית". 

 

התמונה באדיבות עיריית ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה