סלמן עמר: "מאמין מאוד בסגל שבנינו"



מאמן הפועל ירושלים יעמוד היום לראשונה על הקווים במשחק רישמי.חן מנצורי, אורן כהן, ודניאל דרעי חתמו, נועם מזרחי ואליאור סעדו מתלבטים. דרעי וסמיה בספק למשחק הערב

הפועל ירושלים תפגוש הערב את נס ציונה (18:00, נס ציונה), למשחק רישמי ראשון במסגרת גביע הטוטו.
 

הקבוצה שנפרדה בקיץ האחרון מלופא קדוש, התחדשה במאמן סלמן עמר, עבורו מדובר בשנה הראשונה כמאמן בוגרים.
 
למרות המעמד, והמשחק הרישמי הראשון שיעביר הערב, סלמן עמר מתכוון להשאיר את הרגשות בבית ולהגיע לנס ציונה כדי לצאת עם ניצחון: "כל התחלה מן הסתם היא מרגשת אבל אני לא חושב על זה יותר מידי. עשינו הכנה טובה ואנחנו מגיעים לזמן האמת. מבחינתי מפעל גביע הטוטו לא פחות חשוב ונעשה הכל כדי להתקדם במפעל", אומר עמר.
 
הפועל נאלצה לוותר השנה על מחנה אימונים בחו"ל וגם למחנה בארץ לא נמצא התקציב הרצוי. למרות זאת, סלמן עמר החליט שלא לוותר על מחנה וערך לשחקנים מחנה אימונים מאולתר שכלל שבועיים של אימונים כפולים ומשחקי אימון אינטנסייבים: "במינמום שהיה לנו עשינו את המקסימום. כל קבוצה הייתה רוצה לצאת למחנה אבל לא הצלחנו ולא נורא. עשינו הכנה טובה מאוד בקריית יובל."
 
ומה חושב המאמן על הסגל המתגבש? "אני מאמין מאוד בסגל שבנינו אבל זאת רק ההתחלה. אני מאמין שנרצה להתחזק בשחקן או שניים אבל בכללי הסגל טוב והקבוצה יותר צעירה."
 
ובחזרה למשחק. עמוס סאסי וגיל רז העבירו אתמול בערב בבקרה את החוזים של כל שחקני הקבוצה, אחרי שגם דניאל דרעי, אורן כהן וחן מנצורי חתמו. אליאור סעדו לא רצה לחתום על החוזה שהוצע לו, חוזה אפס, והבטיח שיחזיר תשובה בימים הקרובים.
 
נועם מזרחי עדיין לא חתם מאחר ובסיכום בינו ובין צחי בזיז , לא דובר על אופצייה לעונה הבאה, וכעת, משרז וסאסי לקחו את ענייני החוזים לידיהם, הם לא מוכנים לוותר על הסעיף החשוב. גם מזרחי ביקש כמה ימים לחשוב.
 
דניאל דרעי ישחק הערב בתנאי שישיג חתימה מאיציק קורנפיין על השחרור. דרעי החתים על הטופס את חנן אזולאי שאינו מורשה חתימה בהתאחדות ולכן יוכל לשחק רק אם יו"ר בית"ר יחתום.
 
מעוז סמיה גם הוא בספק למשחק הערב מאחר והחתימה אותה השיג שייכת למורשי החתימה שהיו בנס ציונה בעונה שעברה ובפגרה הנוכחית, הוחלפו. אם הבלם לא יצליח להחתים את מורשי החתימה החדשים של נס ציונה עד הערב, הוא לא יוכל לשחק.
 
עידן טל עדיין לא החזיר תשובה בנוגע לטיוטת ההסכם שהוגשה לו ביום חמישי. למרות זאת, השחקן לא הופיע לאימון הקבוצה אתמול ובמועדון עדיין מחכים לתשובה. גיל רז אמר ל"ירושלים נט" :"עידן הבטיח שישיב תוך יומיים, אחרי שיציג את הטיוטה לעורך דינו. עד היום הוא לא השיב על הנוסח ועדיין אין הסכם סופי בינו לבין הקבוצה על עזיבתו."
 
סלמן עמר שבנה על טל אמר בעניין: "עידן היה בתוכניות המקצועיות שלי, הבעיה היא שלו מול ההנהלה."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה