הסטריטבול כבר כאן



הטורניר המסורתי יצא אתמול לדרך בירושלים ויסתיים מחר. לא פחות מ-1000 נרשמים משחקים כדורסל בכיכר ספרא. מחזיק תיק הספורט בעירייה, אלישע פלג: "לראות את הכיכר מלאה במאות שחקנים ומשפחותיהם זה מראה שמחמם את הלב"

אתמול בצהריים יצא לדרך בפעם ה-16 ברציפות טורניר 'סטריטבול ירושלים', שהפך לחלק בלתי נפרד מנוף הספורט הירושלמי. בשנים האחרונות אימצו עיריות ומועצות מקומיות את המודל המצליח מירושלים, כך שהסטריטבול הפך להיות פופולארי יותר ויותר בכל רחבי הארץ. אולם עבור חובבי הכדורסל המשובעים, סטריטבול ירושלים היה ונשאר הטורניר המוביל בישראל. מחזיק תיק הספורט בעיריה עו"ד אלישע פלג הבהיר חד משמעית כי "כבר למעלה מעשור שטורניר הסטריטבול של ירושלים הוא הוותיק והגדול ביותר בישראל. לראות את כיכר ספרא מלאה במאות שחקנים ומשפחותיהם זה מראה שמחמם את הלב".

 

הכיכר חולקה ל-16 מגרשים קטנים ולמגרש מרכזי אחד גדול, שבו יתקיימו משחקי הראווה והתחרויות המרהיבות, תחרות ההטבעות, קליעות משלוש ועוד. על המגרש משחקים בכל רגע נתון שלושה שחקנים, שמנסים להשיג על סל אחד את הניקוד הגבוה ביותר. השנה כבר נשבר שיא המשתתפים, כאשר למעלה מ-1000 שחקנים לקחו חלק פעיל בטורניר המסורתי.

 

"בכל שנה יש עלייה במספר המשתתפים", מסביר אמנון שנק, מנהל הסטריטבול, "הרוב הגדול של המשתתפים מגיע מירושלים והסביבה, אולם ישנן לא מעט קבוצות שמגיעות מרחבי הארץ". הטורניר נפתח השנה בטקס מרגש לזכרו שלאופיר קיטז"ל. קיט, שהיה מהדמויות הבולטות בטורנירי הסטריטבול הראשונים, נהרג בפעילות צבאית בעזה ולטקס הגיעו משפחתו, מפקדיו וחיילים מחטיבת גבעתי אליה השתייך. לשיאים חדשים ואין לי ספק שהמגמה הזאת תמשיך. מרגש מאוד היה לראות כל כך הרבה שחקנים ומשפחות ממלאים את כיכר ספרא ונהנים מחווית כדורסל מיוחדת במינה".

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה