אליפות גוש עציון העשירית יוצאת לדרך



כמדי שנה, גם הקיץ תתקיים התחרות הארצית הנפלאה, שמושכת אליה מאות ספורטאים בכירים ותושבם מן הקהילה. כפיר כהן, מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס: "צפויה חוויה ספורטיבית לכל המשפחה"

 

אליפות גוש עציון ע"ש זאב סגל תתקיים זו הפעם העשירית, ביום שישי, י"ב באייר, ה-4 במאי 2012, החל מהשעה 06:45 בבוקר. אליפות הספורט המרכזית של הגוש מוכרת כתחרות ארצית רשמית והינה אליפות הספורט הגבוהה ביותר בישראל, המתקיימת בגובה של למעלה מ-900 מ'מעל פני הים.

 

אליפות גוש עציון, המציינת השנה עשור של פעילות, כוללת את הענפים: טריאתלון, אקוואתלון (שחייה וריצה ), מרוץ ריצה ל-10,000 מ', מרוץ אופניים של 10,000 מ', מרוץ אופנים של 5,000 מ' ומרוץ ריצה של 5,000 מ'. כמדי שנה, מושכת האליפות את בכירי הרצים בישראל, כאשר הבולטים שנטלו חלק באליפות הספורט עד היום הם שמות כמו נילי אברמסקי והאחים רן ודן אלתרמן. אגב, כל המקצים עוברים בין נופיה הקסומים ועוצרי הנשימה של גוש עציון.

 

בנוסף, מדובר באירוע הספורט המרכזי של גוש עציון, המושך אליו כמדי שנה מאות ספורטאים בגילאים שונים וכן תושבים רבים המגיעים להשתתף במקצים העממיים ולצפות באירוע. השנה החליטה הנהלת מתנ"ס גוש עציון, המפיקה את האירוע, לערוך מקצה משפחות מיוחד לטובת ילדי 'שלוה', ילדים בעלי צרכים מיוחדים. המקצה המיוחד למען 'שלוה' יהיה באורך שני קילומטרים ובו ייקחו חלק הנהלת 'שלוה' וילדי הארגון.

 

האליפות נוסדה לזכרו של זאב סגל ז"ל, שהיה חובב ספורט מושבע, בעיקר של ריצה וצעדות. כפיר כהן, מנהל מחלקת הספורט במתנ"ס גוש עציון, אמר לנו :"אליפות הספורט ע"ש זאב סגל היא אחד מאירועי הספורט המרתקים והססגוניים המתקיימים בגוש עציון. אליפות גוש עציון מבטאת הלכה למעשה את פעילותינו לקידום הספורט המקצועי והעממי ככלל ואת והספורט והספורטאים בגוש עציון בפרט, והשנה אנו משיקים את האליפות העשירית שלנו, וזאת בהחלט סיבה נוספת לחגיגה הגדולה. כמו כן, השנה הוספנו לאליפות מרוץ מיוחד למען ילדי 'שלוה' כחלק מהפעילות הרחבה שלנו למען הקהילה. צפויה לנו חוויה ספורטיבית לכל המשפחה".

 

התמונה באדיבות מתנ"ס גוש עציון.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה